آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

ارتباط پایگاه داده ی پیام گستر با پایگاه داده دیگر از طریق api

19 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
343 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

با سلام.

نمونه کد php ذخیره اطلاعات از پایگاه داده به پایگاه داده پیام گستر

برای مثال فیلد های مورد نیاز برای ثبت اطلاعات مشتری در پایگاه داده پیام گستر از قبیل نام , نام خانوادگی, شماره موبایل و .... چیست؟

7 پاسخ
0

با مراجعه به لینک ذیل می‌توانید نمونه کدهای ذخیره، حذف و جستجو هویت‌های حقیقی را مشاهده کرد.

https://github.com/1stco/PayamGostarApiSamples

mahla شروع کننده موضوع 12 تیر 1398 11:55 ق.ظ

من میخوام اطلاعات مشتری های خودم رو از طریق api داخل دیتابیس پیام گستر ذخیره کنم.فیلد هایی که پیام گستر دارد و ضروری هستن چیان؟؟ ؟؟؟؟؟؟
اطلاعات محصولات چطور؟

Omid Nasri 12 تیر 1398 11:58 ق.ظ

یک حسی بهم میگه که شما داکیومنت‌ها رو مطالعه نکردین و اگر جواب بلی است لطفاً با واحد پشتیبانی تماس گرفته و بخواید فایل داکیومنت‌ها رو بهتون بدن.

Omid Nasri 12 تیر 1398 12:04 ق.ظ
این نوشته در 5 سال قبل توسط Omid Nasri اصلاح شد

اگر قصد دارید به کلیه فیلد و توابع دسترسی پیدا کنید و همچنین قبل از نوشتن هر کد با هر زبانی، پیشنهاد میکنم از ابزار WCF Test Client استفاده کنید. این ابزار در فروم برای دانلود قرار گرفته است.
به کمک این ابزار با تمامی اعضاء و توابع موجود در سرویس آشنا خواهید شد و همچنین می‌توان سرویس‌های ذخیره، حذف و جستجو را قبل از نوشتن کد خودتون تست کنید.

0
شروع کننده موضوع

داخل عکس بالا من ادرسی که داده رو پیش رفتم.آخر متن نوشته(( قسمت کد را پر کنید.))

این قسمت دقیقا کجاست؟توی اون ادرسی که دادین چیزی ندیدم و متوجه منظورتون هم نشدم.

Omid Nasri 12 تیر 1398 2:08 ب.ظ

در لینک ذیل پاسخ دوم، نحوه ثبت CrmObjectTypeCode به صورت تصویری و متنی آورده شده است.
https://developer.payamgostar.com/forum/website/1-9

Omid Nasri 12 تیر 1398 2:11 ب.ظ

علت استفاده از کلید CrmObjectTypeCode:
برای مثال شما قصد دارید یک فرم را از طریق وب سرویس ذخیره کنید. در پیام گستر امکان تعریف انواع فرم وجود دارد و اگر نیاز شود از طریق وب سرویس فرم جدید ذخیره نمود باید مقدار کلید در نظر گرفته شده برای آن نوع را از طریق سرویس ارسال کرد که سیستم متوجه نوع فرم شده و از روی آن فرم ایجاد کند.

0
شروع کننده موضوع

سلام.من تخصص خاصی در رابطه با برنامه نویسی ندارم.به زبان ساده نمیتونین توضیح بدین که چطور از api  برای برقراری ارتباط بین سایت شخصی و crm  استفاده کنم؟

ویدیوی آموزشی ای در رابطه با این موضوع نیست؟

Omid Nasri 29 تیر 1398 10:32 ق.ظ

متاسفانه لزوم استفاده از وب‌سرویس‌های WCF و یا API، دانش برنامه‌نویسی است و با یک یا دو جلسه آموزش تصویری این امر ممکن نمی‌شود. یک برنامه‌نویس استخدام کنید.

mahla شروع کننده موضوع 29 تیر 1398 10:57 ق.ظ

برنامه نویس php داریم در شرکت.ولی یه سری سوال براشون پیش اومده و اینکه وقت آزادشون کمه که منتظر تایپ سوال و گرفتن جواب به این صورت باشن.برای همین خواستم اگه شد خودم پیگیری کنم.
اگه شما فیلم آموزشی ای دارین در رابطه با این قضیه برام بفرستید.

0

متاسفانه فیلم آموزشی در اختیار نیست ولی در این پست "نمونه کدهای من" یکی از کاربران شروع به نوشتن نمونه کد جهت فراخوانی سرویس‌ها کردن و اینکه در این آدرس از گیت‌هاب شرکت نمونه کدهای با زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی جهت استفاده موجود است.

این نوشته در 5 سال قبل توسط Omid Nasri اصلاح شد
0
شروع کننده موضوع

اطلاعات مشتری ها از سایت وارد بانک اطلاعاتی میشه.حالا اگه من تو بانک اطلاعاتیم دسته بندی های مختلفی داشته باشم که بخوام اطلاعات سایت به طور مرتب وارد دسته بندی مربوطه اش بشه باید این تنظیمات رو کجا اعمال کنم؟

Omid Nasri 29 تیر 1398 1:48 ب.ظ

متاسفانه متوجه سوال نشدم و اگر بتونید مجدد با جزئیات بیشتر بپرسید ممنون میشم.

mahla شروع کننده موضوع 29 تیر 1398 2:02 ب.ظ

من در سی ار ام برای مشتری ها چند تا دسته بندی براساس استان ایجاد کردم.یعنی مشتری های استان تهران جدا,مشتری های استان گلستان جدا و الی اخر....
ولی تو سایت و سامانه ی خود شرکت اطلاعات به صورت یکجا ثبت شدن.یعنی دسته بندی ای براساس استان وجود نداره.
حالا من اگه بخوام اطلاعات سامانه رو به سی ار ام انتقال بدم باید به چه صورت تعیین کنم که مشتری ها هرکدوم تو استان مربوطه ی خودشون وارد بشن؟

0

برای هر یک از دسته‌بندی‌های بانک اطلاعاتی کلید تعریف کنید سپس خروجی اکسل از هویت‌های سی‌آرام تهیه شود و در بانک جانبی ثبت کنید. اکنون از طریق وب‌سرویس IIdentity به کمک تابع Search بر اساس یک شناسه منحصر به فرد برای مثال کدملی یا شماره مشتری به ازای تک تک هویت‌های بانک جانبی، هویت‌ را از بانک سی‌آرام بیرون کشیده و بر اساس استان آن هویت دسته‌‌بندی آن استان را به مشتری اختصاص دهید.

جهت ذخیره هویت از تابع SaveIdentity در سرویس IIdentity استفاده شود.

 

این نوشته در 5 سال قبل 2 بار توسط Omid Nasri اصلاح شد
0
شروع کننده موضوع

سلام.روزتون بخیر.متاسفانه ما نتونستیم بین فروشگاه آنلاینمون و پیام گستر ارتباط برقرار کنیم.علنا پیام گستر هیچ کارایی ای برای ما نداره تا زمانی که سرویس api درست نشه.برای اینکار اگه از شما بخواهیم برامون ارتباط برقرار کنید به صورت کامل و برنامه اش رو بنویسید هزینه اش به چه صورته؟

Omid Nasri 7 آذر 1398 11:34 ق.ظ

در پست جدید به سوال شما پاسخ داده شد.

اشتراک:
پیمایش به بالا