آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

[حل شده] وب سرویس

59 ارسال ها
6 کاربران
2 Likes
698 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

درود

سیستم آموزشی قبلی موسسه از طریق وب سرویس با سامانه CRM لینک شده است. هر زبان آموز پس از انتقال به CRM یک CRMID دریافت میکند. برای برخی از زبان آموزان کد اختصاص داده می شود ولی در CRM مشخصات آنها ایجاد نمیشود. که باید مجدد انتقال صورت گیرد و یک کد جدید اختصاص داده میشود. برای برخی از زبان آموزان پس از انتخاب گزینه انتقال، کد جدید اختصاص داده نمیشود و نمیتوان مجدد زبان آموز را انتقال داد.

خواهشمند است در اسرع وقت بررسی و راهنمایی فرمایید. 

این مشکل ماه ها قبل بصورت تیکت در پنل کاربری این موسسه ثبت شده است. 

با تشکر

32 پاسخ
0

دریافت مقدار وضعیت فرآیند فرصت ها (کارتابل ها) از طریق وب سرویس به چه شکل امکان پذیر می باشد لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید؟

1

نمونه کد ارسال شده کامل نبود از این رو نمی‌شود اطمینان حاصل نمود مشکل عدم ذخیره هویت‌ها از کجا می‌باشد. دو مثال جهت ذخیره هویت تهیه نمودیم:

  1. نمونه کد ذخیره هویت حقیقی
  2. ثبت هویت از طریق ابزار WCFTestClient

 

نمونه کد ذخیره هویت حقیقی:

در لینک ذیل نمونه کد ایجاد، ویرایش، جستجو و حذف نوع‌های هویت، فرم و ... با زبان‌های مختلف جهت سادگی کار شما با وب‌سرویس‌های سی‌آرام پیام‌گستر تهیه نموده‌ایم. با مراجعه به لینک ذیل کدهای نوشته شده را بررسی و از آنها استفاده نماید.

https://github.com/1stco/PayamGostarApiSamples

 

ثبت هویت از طریق ابزار WCFTestClient:

ابزاری است که قبل از نوشتن کد می‌توان از صحت سرویس مقصد اطمینان حاصل نمود. در اینجا آموزش‌های لازم کار با این ابزار قرار دارد.

 

توجه:

اگر همچنان نتوانستید هویتی را در سی‌آرام پیام‌گستر ثبت نماید آدرس صفحه Webی که پیام گستر شما بر روی شبکه اینترنت قابل دسترس است را اینجا تایپ کنید تا از طریق سرویس‌های شما مثالی آماده نمایم.

این نوشته در 5 سال قبل 2 بار توسط Omid Nasri اصلاح شد
1

پاسخ:

همان گونه که در پست قبلی اشاره شد، شما به صورت مستقیم نمی‌توانید به کمک وب‌سرویس‌ها حساب کاربری جدید ایجاد کنید. پیشنهاد شود که از چرخه و فعالیت ایجاد حساب کاربری استفاده کنید. اگر این راه را برای ایجاد حساب کاربری می‌پذیرید کافیست نام کاربر و گذرواژه را به عنوان فیلد اضافه به نوع (فرم، تیکت یا ...) اضافه کنید(صفحه شخصی سازی آیتم‌ها) سپس هنگام ذخیره مقادیری برای این فیلدها ثبت کنید و در فعالیت وب سرویس فیلد نام کاربری و گذرواژه را انتخاب کنید.

نکته:

لطفاً سوالات بعدی را در پست جدید ثبت کنید نه در ادامه پست دیگران.

 

0

متاسفانه متوجه مشکل نشدم، می‌توانید از لینک ذیل نمونه کد فراخوانی تابع ذخیره، حذف و جستجو با کلید را مشاهده کنید. اگر با مشاهده کدهای مشکل شما رفع نشد در همین پست مجدد مشکل نحوه فراخوانی وب سرویس را با توضیحات بیشتر ارسال کنید.

https://developer.payamgostar.com

 

radin شروع کننده موضوع 15 تیر 1398 10:07 ب.ظ

درود

تماس خواهیم گرفت و از طریق ریموت شدن توضیحات بیشتر ارائه خواهد شد

Omid Nasri 16 تیر 1398 9:23 ق.ظ

متاسفانه باب سوالات وب سرویس نمی‌توانید از طریق تماس صوتی با واحد فنی ارتباط برقرار کنید  و این فروم تنها راه ارتباطی ما با شما است.

radin شروع کننده موضوع 16 تیر 1398 3:14 ب.ظ

درود

شما تا ریموت نشوید متوجه مشکل سیستم ما نخواهید شد.

اطلاعات زبان آموزان ما به سیستم CRM انتقال پیدا می کنند و پس از انتقال، کد دریافت می کنند. ولی پس از جستجوی فرد مورد نظر در CRM، مشخصات وی را نمیتوانیم ببینیم و این فرد هیچ هویتی ندراد.

 

0

لطفاً تصویر پیوست کنید.

0
شروع کننده موضوع

زبان آموز در سامانه آموزشی کد انتقال به CRM دارد ولی در پیام گستر وجود ندارد

0
شروع کننده موضوع

درود

0
شروع کننده موضوع

فایل2

0
شروع کننده موضوع

فایل مجدد آپلود شد

 

0

دوست گرامی مقدار CrmId که در تصویر شماره 1 قابل مشاهده است را در لینک ذیل جایگذاری نموده و در مروگر آدرس را بارگذاری کنید:

< http://<YourCrmAddress>/_SiteCommon/Handler/CrmObjectFinder.ashx?id=<CrmId

اگر صفحه با موفقیت بارگذاری شد و خطایی مشاهده نشود، عدم نمایش هویت در جستجو منوط بر فیلتر وارد شده است.

radin شروع کننده موضوع 19 تیر 1398 12:50 ق.ظ

بله همه این موارد چک شد. فیلتر هم مشکلی نداشت. کلا اسم این زبان آموز در سامانه پیام گستر وجود ندارد

radin شروع کننده موضوع 20 تیر 1398 8:34 ب.ظ

اولین فردی نیست که مشکل درموردش پیش اومده و ما بارها از فیلدهای جستجو استفاده میکنیم. حتی بعد از اینکه دوباره زبان آموز را به سامانه پیام گستر انتقال میدهیم، کد CRMID وی تغییر میکند و نام وی در سامانه ثبت میشود و وقتی سرچ میکنیم هویتش نمایش داده میشود. یعنی هرچی هست مربوط به فرآیند انتقال هست.

Omid Nasri 23 تیر 1398 4:59 ب.ظ

لطفاً کد ذخیره هویت پیوست شود جهت بررسی.

0
شروع کننده موضوع

درود

ما فیلد شماره واتساپ را در نرم افزار آموزشی خود ایجاد کرده ایم و میخواهیم از طریق وب سرویس این اطلاعات را به فیلد ایجاد شده در برنامه CRM پیام گستر انتقال بدهیم. نمونه کد وب سرویس برای مقداردهی کردن این فیلد که بصورت پیش فرض برای فرد تعریف نشده را میخواهم.

با تشکر

0

برای ثبت شماره واتساپ، نخست یک فیلد به همراه کلید در سی‌آرام تعریف کنید. اکنون از طریق پراپرتی ExtendedProperties می‌توان با وارد نمودن شماره واتساپ به همراه کلید آن فیلد، داده را ذخیره نمود. در تالار "جامعه کاربران" نمونه کدهای از قبل تعریف شده است.

0

با سلام 

روش افزودن یوزر و رمز عبور برای احراز هویت از طریق web service CRM به چه شکل است

یعنی بنده میخوام به هویت ها از طریق وب سرویس یوزر و رمز عبور اختصاص بدم تا مشتری بتواند از طریق این یوزر و رمز عبور در وب سایت احراز شود تا وضعیت فرصت های خود را ببیند

لطفا راهنمایی میفرمایید

0
شروع کننده موضوع

درود

یک سوال داشتم از حضورتون. ما برای انتقال اطلاعات اساتید از طریق وب سرویس به سامانه پیام گستر، بعد از آخرین آپدیت crm با مشکل مواجه شدیم و مجبور هستیم هویت را بصورت دستی در crm ایجاد کنیم. پیغامی که میدهد را خدمتتان ارسال کردیم

صفحه 1 / 3
اشتراک:
پیمایش به بالا