آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

api تیکت

1 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
11 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

سلام و درود 
از api ثبت تیکت پیام گستر در سامانه شرکتمون میخوام استفاده کنم که تیکتی رو که در سایت ثبت میکنن در پنل crm پیام گسترمون هم ثبت بشه 
ممنونم میشم راهنمایی بفرمایید که چطور این کار رو انجام بدم داکیومنت تیکت رو هم مطالعه کردم ولی فیلدcrmObjectTypeCode رو نمیدونم چی باید وارد کنم و identityid .
و اینکه چطور میتونم فایل پیوستی رو هم باهاش بفرستم؟
با تشکر

1 پاسخ
0

با سلام و احترام

در نرم افزار crm/ تب تنظیمات / شخصی سازی crm/ مدیریت درخواست ها/ادیت درخواست مورد نظر/ فیلد کد در واقع همان CrmObjectTypeCode میباشد. identityid هم شناسه شرکت یا شخصی که قرار است درخواست پشتیبانی برای آن ثبت شود در این پارامتر تعیین می گردد.

برای اتچ فایل به تیکت میتوانید از rest api استفاده نمایید. در upload File api ، متد uploadfile،  فایل مورد نظر را آپلود کرده سپس filepath فایل آپلود شده را در متد customer/reply وب سرویس ticket استفاده نمایید.

 

اشتراک:
پیمایش به بالا