اختلال در لینک توکن
 
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

اختلال در لینک توکن

1 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
5 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

باسلام 

قبلا در لینک زیر امکان ایجاد توکن CRM فراهم بود اما پس از آپدیت سامانه پیام گستر، ورود به لینک قبلی نیازمند رمز عبور و نام کاربری میباشد که با اطلاعات ادمین مجددا امتحان شد اما وارد نشد. لطفا لینک مربوط به ایجاد توکن کدملی را بررسی فرموده و یا در صورت امکان لینک جدید را در اختیار کارگزاری بانک ملی ایران قرار دهید.

http://192.168.10.16/swagger/index.html?url=/swagger/v2/swagger.json

باتشکر

1 پاسخ
0

 با سلام و احترام

برای استفاده مجدد از swagger و accesstoken باید با واحد موفقیت مشتری پیام گستر در ارتباط باشید تا همکاران پشتیبانی تنظیمات مربوطه را برای شما روی سرور انجام دهند و مشکل مرتفع شود.

با سپاس از همکاری شما

اشتراک:
پیمایش به بالا