آگاهسازیها
پاککردن همه
سیآرام
1
ارسال ها
2
کاربران
0
Likes
5
نمایش
0
25 فروردین 1404 2:58 ب.ظ
شروع کننده موضوع
باسلام
قبلا در لینک زیر امکان ایجاد توکن CRM فراهم بود اما پس از آپدیت سامانه پیام گستر، ورود به لینک قبلی نیازمند رمز عبور و نام کاربری میباشد که با اطلاعات ادمین مجددا امتحان شد اما وارد نشد. لطفا لینک مربوط به ایجاد توکن کدملی را بررسی فرموده و یا در صورت امکان لینک جدید را در اختیار کارگزاری بانک ملی ایران قرار دهید.
http://192.168.10.16/swagger/index.html?url=/swagger/v2/swagger.json
باتشکر
1 پاسخ
0
25 فروردین 1404 6:21 ب.ظ
با سلام و احترام
برای استفاده مجدد از swagger و accesstoken باید با واحد موفقیت مشتری پیام گستر در ارتباط باشید تا همکاران پشتیبانی تنظیمات مربوطه را برای شما روی سرور انجام دهند و مشکل مرتفع شود.
با سپاس از همکاری شما