<soapenv:Envelope xmlns:soapenv="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/" xmlns:tem="http://tempuri.org/">
<soapenv:Header/>
<soapenv:Body>
<tem:SearchPerson>
<!--Optional:-->
<tem:userName>alocom</tem:userName>
<!--Optional:-->
<tem:password>alocom@123</tem:password>
<!--Optional:-->
<tem:query>PhoneNumber=="+989111544437"</tem:query>
</tem:SearchPerson>
</soapenv:Body>
</soapenv:Envelope>
من این دیتا در soap ui ارسال می کنم
و این دیتا دریافت می کنم
<s:Envelope xmlns:s="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">
<s:Body>
<SearchPersonResponse xmlns="http://tempuri.org/">
<SearchPersonResult xmlns:a="http://schemas.datacontract.org/2004/07/Septa.PayamGostar.ServiceLayer.Contract.PGContracts.DataContracts" xmlns:i="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance">
<a:Message/>
<a:Success>true</a:Success>
<a:PersonInfo i:nil="true"/>
<a:PersonInfoList/>
</SearchPersonResult>
</SearchPersonResponse>
</s:Body>
</s:Envelope>
و هم چنین در بخش سرچ پیشرفته در سی ار ام سرچ میکنم نفر پیدا می شود ولی همین جوری که مشاهده می کنید با کد هیچ دیتای خاصی از نفر از سمت شما بر نمی گردد که بتونم عملیاتی روی آن انجام دهد لطفا بررسی کنید
@kavano
عرض کردم خدمتتان که چک کنید شماره موبایلی که سرچ میکنید در داخل سی آر ام با 98+ وارد شده یا خیر. و یه سوال دیگه اینکه فقط برای همین شماره مشکل دارید یا به طور کل سرچ هر شماره ای خروجی نمیدهد؟
هم چنین بفرمایید یوزر نیم"alocom" که استفاده کردید دسترسی مدیر سیستم یا دسترسی لازم برای سرچ هویت را دارد یا خیر.
با +۹۸ در سی ار ام ذخیره شده .
برای تعدادی از شماره ها این مشکل به وجود اومده .
من کلی از شماره ها با همین یوزر وارد کردم و مشکلی نداشت فکر میکنم مشکل دسترسی نداشته باشه این یوزر
اکانت دسترسی مدیر سیستم داره ، شماره با +98 ذخیره شده
تو سرچ با اکانت میاد و مشکلی نداره ،
@meysamfekratt
شمااز api person استفاده میکنید . از اونجایی که میفرمایید این مشکل برای چندتا شماره خاص اتفاق افتاده و این api مشکلی ندارد احتمالا مشکل از سمت دیتای شماست .احتمال دارد این شماره هایی که میفرمایید روی تایپ person(مخاطب حقیقی) نباشند و تایپ هویت مربوط به این شماره ها مخاطب حقوقی باشد. لطفا این مورد را هم بررسی نمایید.
در مورد این موضوع ، مشکل ما هنوز حل نشده ، نیاز هست که یک جلسه بین تیم های فنی برگزار و این مسئله بررسی بشه
@meysamfekratt
شمااز api person استفاده میکنید . از اونجایی که میفرمایید این مشکل برای چندتا شماره خاص اتفاق افتاده و این api مشکلی ندارد احتمالا مشکل از سمت دیتای شماست .احتمال دارد این شماره هایی که میفرمایید روی تایپ person(مخاطب حقیقی) نباشند و تایپ هویت مربوط به این شماره ها مخاطب حقوقی باشد. لطفا این مورد را هم بررسی نمایید.
این مورد رو بررسی کردید؟
@meysamfekratt
در صورتیکه نیاز دارید سرچ روی همه انواع تایپ هویت (حقیقی/حقوقی) انجام دهید میتوانید از وب سرویس identity استفاده نمایید.