با سلام. جهت ذخیره تیکت پارامترهای زیر ارسال شدند:
{
"ticketInfo": {
"priority": "بالا",
"status": "جدید",
"description": "شرح تیکت در این قسمت قرار میگیرد",
"identityId": "{{organization_crm_id}}",
"subject": "عنوان تیکت در این قسمت قرار میگیرد",
"emailAddress": "askarian@mahdburaq.com",
"crmObjectTypeCode": "147963"
},
"username": "{{username}}",
"password": "{{password}}"
}
ظاهرا پارامتر CrmObjectTypeCode بدرستی مقداردهی نشده است. طبق آموزش های لازم داده شده در این لینک جلو رفتم و برای "درخواست پشتیبانی" کد مشخص کردم و در رکوئست قرار دادم ولی خطای زیر رو میگیرم:
ممنون میشم راهنمایی کنید.
لطفاً مجدد به سی آر ام و صفحه شخصی سازی باز گردید. مطماً شوید که کد به درستی وارد یا ذخیره شده باشد.
کد 164 برای تماس تلفنی پیش فرض بدرستی ثبت شده. متسفانه امکان آپلود فایل ندارم اینجا. خطا میگیرم. حجم فایل هم 200 کیلو هست. تصویر ایمیل شد براتون.
به هر حال، باز هم خطای زیر رو میگیرم:
type code 164 was not found
ممنون میشم بررسی بفرمایید.
ضمنا از همین کد برای سرویس های دیگه که استفاده میکنم مشکلی نیست.
سلام
من هم روی متد saveTicket همین مشکل رو دارم. یک فرم در سیستم با کد 222222 ذخیره شده اما هنگاه ذخیره تیکت این خطا رو میگیرم:
type code 222222 was not found
سلام لطفا مشکلتون رو واضح تر بیان کنید در تیکتی جدا گونه