باسلام
متد SearchPerson از IPerson با ورودی زیر خطای invalid syntax دارد. لطفا اعلام کنید مشکل کار کجاست (تست در WcfStorm انجام شده است)؟
<SearchPerson>
<MethodParameters>
<userName>crm.samaneh</userName>
<password>123456</password>
<typeKey isNull="true" />
<query>CustomerNumber==“1234“</query>
</MethodParameters>
</SearchPerson>
با سلام خدمت شما
لیست پارامتر های قابل استفاده درمتد search هر وب سرویس در داکیومنت موجود است
شما در سرویسperson نمیتواند برای search از customernumber استفاده کنید
در صورت نیاز باید از سرویس identity استفاده کنید
آدر داکیومنت ها https://developer.payamgostar.com/soap-docs/
باسلام
متد SearchIdentity از IIdentity با ورودی زیر تست شد و مجددا خطای invalid syntax دریافت شد (تست در WcfStorm انجام شده است).
<SearchIdentity>
<MethodParameters>
<userName>crm.samaneh</userName>
<password>123456</password>
<typeKey isNull="true" />
<query>CustomerNumber==“1234“</query>
</MethodParameters>
</SearchIdentity>
سلام مجدد لطفا داکیومنت مطالعه شود شما باید سمت راست تساوی رو داخل دابل کوتیشن ("")قراردهید نه این کاراکتری که گذاشتید
CustomerNumber=="566114" ==>sample
باسلام
این کاراکتری که در سمت راست است دابل کوتیشن است منتها بخاطر فونت اینگونه به نظر میرسد.
برای تکمیل اطلاعات لازم به ذکر است که ورودی با نال در نظر گرفتن typeKey خطای invalid syntax را می دهد (همانند تصویر زیر).
اما با قرار دادن رشته خالی برای پراپرتی typeKey خطایی نمی دهد اما چیزی هم نمایش نمیدهد این درصورتی است که فردی با این شماره مشتری در سایت ثبت شده است. تصویر اول تصویر wcf با رشته خالی است و تصویر دوم فردی است که شماره مشتری آن به وب سرویس داده می شود:
داکیومنت نیز کامل مطالعه شده
سلام مجدد
برسی شد
شما روی این پورت 6767/ پورت فوروارد انجام نداده اید
لطفا با واحد پشتیبانی سی آر ام تماس بگیرید و بگید که راهنماییتون کنن بنده باهاشون صحبت کردم
برای تست اینکه پورت فورواردتون اشتباهه میتوانید روی ui نرم افزار :6767/ روی مدیریت ارتباط با مشتریان کلیک کنید بعد رو فرصت ها کلیک کنید خطا نمایان میشود
با سلام، مورد پورت فوروارد طی تماس تلفنی با همکاران شما در بخش پشتیبانی رفع شد. اما هنوز در wcf با قرار دادن رشته خالی برای پراپرتی typeKey و ثبت "CustomerNumber=="5329947294 برای پراپرتی query پیغام موفقیت آمیز دریافت می کنیم، اما IdentityInfo خالی بر می گردد(null). ضمن اینکه پورت سرور crm را نیز به علت رعایت نکردن مسائل امنیتی از سمت شما تغییر داده ایم و پورت قبلی دیگر فعال نیست. خواهشمند است رسیدگی بفرمایید. با تشکر
4 روز از این پیام بنده گذشته لطفاً پاسخ دهید. ضمن اینکه تلفن شما هم خراب است و به هیچ وجه امکان تماس را نداریم!
admin
admin
customernumber="566121"
با سلام تست شد اینم نمونه xml تست شده مشکلی نداشت
این سرویس برای تمامی مشتریان داره ب درستی کار میکنه
شماره میتوانید برای تست خودتون هم از اپ هایی مثل wcftest client wecteststorm طبق نمونه xml که براتون فرستادم استفاده کنید چننانچه مشکل پورت فورواردینگتون به طور کامل برطرف شده باشه نباید مشکلی باشه
دوست عزیز اگر دقت داشته باشیم میبینیم که شما خودتون در تصویر ارسالی اقدام به نمایش دادن پورت و آی پی و حتی نام کاربری و رمز عبورتان شده اید
با سلام،
مشکل پورت فوروارد رفع شده و از مسیر ui نرم افزار روی مدیریت ارتباط با مشتریان کلیک شد و بعد رو فرصت ها کلیک شد و دیگر خطایی نشان نداد.
داکیومنت به طور کامل مطالعه شد و برای متدSearchIdentity که شامل 4 فیلد username ، password، typeKey و query می باشد، در wcftest client wecteststorm به ترتیب داده های زیر وارد شد:
1- یوزر نیم و پسورد وارد شد
2- برای query مطابق توضیحات شما ("CustomerNumber=="5329947294) که کد ملی فرد است وارد شد.
3- برای type Key یک مرتبه یک اسپیس قرار داده شد که مطابق تصاویر زیر در wcf پیام " success = true" داد اما خروجی های آن کلاً خالی (null) برگشت و یک بار هم کد تعریف شده در crm برای افراد حقیقی که haqiqi می باشد در type Key ثبت شد که "invalid syntax" داد.
https://drive.google.com/file/d/1oK_7b44-g5NN53PJf1cyCFVd29wU5L4f/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1okRRUZ4cp_Ib0Pjebma-pbS1F_IyMA4j/view?usp=sharing
تصاویر بالا گویای همه چیز است و مشخصاً یا سرویس درست عمل نمیکند و یا موردی هست که در داکیومنت درج نشده.. مثلاً ما نمیدونیم چرا وقتی در type Key یک اسپیس ثبت میکنیم دیگر ارور invalid syntax نداریم ولی داده ای هم بر نمیگردد.
با ذکر این نکته که ما پیش از این از متد های دیگر وبسرویس شما استفاده کرده ایم و هیچ مشکلی نداشته ایم و این نشان دهنده این است که مشکلی وجود دارد.
خواهشمند است برای اینکه دیگر وقت خودتان گرفته نشود و ما هم بتوانیم پروژه مان را تکمیل کنیم. یک بررسی دقیق انجام دهید و راهنمایی دقیقتری بفرمایید. در طول بررسی تان اگر نیاز به داده یا اطلاعاتی داشتید بفرمایید.
سپاسگزارم
سلام هماهنگ شده که دوستان پشتیبانی با شما ارتباط بگیرند و یه برسی رو سیستم شما داشته باشند
با سلام، ما همچنان منتظر دوستان پشتیبانی هستیم تا با ما تماس بگیرند و مشکل را رفع کنند.
سلام در دست برسی می باشد