آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

مشکل در متد SaveTicket

4 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
142 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

من با متد SaveTicket میخوام یک تیکت ذخیره کنم. 

طبق مستندات ارائه شده برای ثبت تیکت جدید دارم این مقادیر رو در TicketInfo ارسال می کنم:

IdentityId = "9ddd5250-bbcb-4992-a4df-1f67301694ad", Subject="test",Description="test",EmailAddress = "xxx@xxxx.com",RefId="",CrmId="",Status="",Priority="",AssignedTo="",ResponseStatus="",Number=0,ExtendedProperties=null,Tags=null,CrmObjectTypeCode="222222"

در بخش فرم ها هم کد 222222 رو برای یکی از فرم ها ذخیره کردم. اما هنگام فراخوانی متد این خطا رو میگیرم:
type code 222222 was not found

لطفا راهنمایی کنید

 

PG-Admin PG-Admin 31 خرداد 1400 8:19 ق.ظ

سلام سرویس ها تست شد مشکلی وجود نداشت شما لطفت جهت اطمینان برای تست از یکی از ابزار های wcftestclient
یا wcfteststorm استفاده کنید

PG-Admin PG-Admin 2 تیر 1400 10:57 ق.ظ

دوست عزیز شما برای استفاده از وب سرویس تیکت باید کلیدتون رو روی یکی از انواع درخواست پشتیبانتی تعریف کنید نه انواع فرم

2 پاسخ
0
شروع کننده موضوع

مشکل در اتصال به وب سرویس نیست. مشکل این است که برای فرمی که برای آن کد تعریف شده نمی توانیم تیکت ذخیره کنیم و خطا می گیریم. تمام مستندات رو هم مطالعه کردیم ولی چیزی پیدا نکردیم

0

دوست عزیز شما برای استفاده از وب سرویس تیکت باید کلیدتون رو روی یکی از انواع درخواست پشتیبانتی تعریف کنید نه انواع فرم

اشتراک:
پیمایش به بالا