من با متد SaveTicket میخوام یک تیکت ذخیره کنم.
طبق مستندات ارائه شده برای ثبت تیکت جدید دارم این مقادیر رو در TicketInfo ارسال می کنم:
IdentityId = "9ddd5250-bbcb-4992-a4df-1f67301694ad", Subject="test",Description="test",EmailAddress = "xxx@xxxx.com",RefId="",CrmId="",Status="",Priority="",AssignedTo="",ResponseStatus="",Number=0,ExtendedProperties=null,Tags=null,CrmObjectTypeCode="222222"
در بخش فرم ها هم کد 222222 رو برای یکی از فرم ها ذخیره کردم. اما هنگام فراخوانی متد این خطا رو میگیرم:
type code 222222 was not found
لطفا راهنمایی کنید

سلام سرویس ها تست شد مشکلی وجود نداشت شما لطفت جهت اطمینان برای تست از یکی از ابزار های wcftestclient
یا wcfteststorm استفاده کنید

دوست عزیز شما برای استفاده از وب سرویس تیکت باید کلیدتون رو روی یکی از انواع درخواست پشتیبانتی تعریف کنید نه انواع فرم
مشکل در اتصال به وب سرویس نیست. مشکل این است که برای فرمی که برای آن کد تعریف شده نمی توانیم تیکت ذخیره کنیم و خطا می گیریم. تمام مستندات رو هم مطالعه کردیم ولی چیزی پیدا نکردیم
دوست عزیز شما برای استفاده از وب سرویس تیکت باید کلیدتون رو روی یکی از انواع درخواست پشتیبانتی تعریف کنید نه انواع فرم