آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

خطای وب سرویس

5 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
171 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

سلام. وقتتون بخیر.

از شرکت تصفیه آب نخستین (علیرضا نخستین)هستم.

طی چندین بار تست انجام شده بعد از اینکه تعویض فیلتر انجام شد و ثبت و بایگانی صورت گرفت به جای اینکه به قسمت بعدی یعنی کنترل و رضایت سنجی برود وارد خطای وب سرویس شد.

saeedeh.asgari1374@gmail.com

این موضوع در 5 سال قبل توسط nakhostin group اصلاح شد
4 پاسخ
0

لطفاً با جزئیات بیشتر مشکل را مطرح کنید و اینکه با توجه به سوالتون متوجه شدم از "فعالیت وب‌سرویس" استفاده می‌کنید و این یعنی آیتم تحت چرخه می‌باشد. "فعالیت وب‌سرویس" تنها موظف به فراخوانی و ارسال داده است. لطفاً اگر درست متوجه سوال شدم بفرمایید که به پاسخ ادامه دهم.

0
شروع کننده موضوع

درسته. نرم افزار ما از چند تا چرخه تشکیل شده که شامل چرخه های نصب و خدمات و تعویض فیلتر هست که فعالیت تو هر کدوم منتهی میشه به واحد ثبت و بایگانی وبعد از ثبت و بایگانی به رضایت مشتری که پایان کار هست وارد میشه.ولی متآسفانه طی چندین بار تست تو هر کدوم از چرخه ها بعد از ثبت و بایگانی قاعدتا باید به مرحله بعدی وارد بشه که کنترل و رضایت سنجی هست که این اتفاق نمییفته و در واقع آلارم میده که ما با خطای وب سرویس مواجه هستیم و لطفا به پیام گستر اطلاع بدید.

فک میکنم برای توضیحات بیشتر تلفنی و ریموتی صحبت بشه بهتره چون یه مقدار پیچیدگی تو کار ما وجود داره. با تشکر

0

لطفاً با واحد پشتیبانی تماس گرفته و تیکت مرتبط را ثبت نماید. بعد از وارد شدن تیکت به واحد فنی، با شما تماس گرفته می‌شود.

0
شروع کننده موضوع

بله .در ابتدا با پشتیبانی تماس گرفتم به من گفتن مشکل رو از این طریق پیگیری کنم. مجددا با پشتیبانی تماس میگیرم. متشکرم

Omid Nasri 2 مهر 1398 4:18 ب.ظ

بله بفرمایید که در فروم سوال پرسیده اید و پاسخ دادند نیاز به ثبت تیکت است.

اشتراک:
پیمایش به بالا