سلام. وقتتون بخیر.
از شرکت تصفیه آب نخستین (علیرضا نخستین)هستم.
طی چندین بار تست انجام شده بعد از اینکه تعویض فیلتر انجام شد و ثبت و بایگانی صورت گرفت به جای اینکه به قسمت بعدی یعنی کنترل و رضایت سنجی برود وارد خطای وب سرویس شد.
saeedeh.asgari1374@gmail.com
لطفاً با جزئیات بیشتر مشکل را مطرح کنید و اینکه با توجه به سوالتون متوجه شدم از "فعالیت وبسرویس" استفاده میکنید و این یعنی آیتم تحت چرخه میباشد. "فعالیت وبسرویس" تنها موظف به فراخوانی و ارسال داده است. لطفاً اگر درست متوجه سوال شدم بفرمایید که به پاسخ ادامه دهم.
درسته. نرم افزار ما از چند تا چرخه تشکیل شده که شامل چرخه های نصب و خدمات و تعویض فیلتر هست که فعالیت تو هر کدوم منتهی میشه به واحد ثبت و بایگانی وبعد از ثبت و بایگانی به رضایت مشتری که پایان کار هست وارد میشه.ولی متآسفانه طی چندین بار تست تو هر کدوم از چرخه ها بعد از ثبت و بایگانی قاعدتا باید به مرحله بعدی وارد بشه که کنترل و رضایت سنجی هست که این اتفاق نمییفته و در واقع آلارم میده که ما با خطای وب سرویس مواجه هستیم و لطفا به پیام گستر اطلاع بدید.
فک میکنم برای توضیحات بیشتر تلفنی و ریموتی صحبت بشه بهتره چون یه مقدار پیچیدگی تو کار ما وجود داره. با تشکر
لطفاً با واحد پشتیبانی تماس گرفته و تیکت مرتبط را ثبت نماید. بعد از وارد شدن تیکت به واحد فنی، با شما تماس گرفته میشود.
بله .در ابتدا با پشتیبانی تماس گرفتم به من گفتن مشکل رو از این طریق پیگیری کنم. مجددا با پشتیبانی تماس میگیرم. متشکرم
بله بفرمایید که در فروم سوال پرسیده اید و پاسخ دادند نیاز به ثبت تیکت است.