پیرو پیگیری ها و بررسی های انجام شده مربوط به تاپیک "مشکل در ثبت قرارداد" بعد از به روز رسانی نرم افزار هنوز هم ما با خطای قبلی روبرو هستیم و در زمان ثبت رکورد، خطاهای مختلفی دریافت می کنیم.
یکی از این خطاها همون خطای قبلیه. یعنی
The request channel timed out while waiting for a reply after 00:00:03.9939939. Increase the timeout value passed to the call to Request or increase the SendTimeout value on the Binding. The time allotted to this operation may have been a portion of a longer timeout.
مهم ترین خطایی هم که ما باهاش روبرو هستیم و کار ما رو تو استفاده از نرم افزار توسط کاربران مختل کرده همینه. چون ما بدون ثبت لاگ موفق رکوردها، نمی تونیم تضمین کنیم که صددرصد اطلاعات درست ثبت کردیم و این رو به کاربرای سازمان تحویل بدیم.
ممنون میشم در اسرع وقت بررسی بفرمایید.
کاربری "ملت" عزیز، به احتمال زیاد قرارداد استفاده شده توسط سرویسها تحت چرخه میباشد و عدم انتخاب کارتابل به عنوان مرحله اولیه موجب زمانبر بودن شدن پروسه گردید است و سیستم با خطاء مواجه میشود.