ای پی آی تاریخچه یا...
 
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

ای پی آی تاریخچه یا هیستوری یک تیکت

14 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
227 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

سلام

 

ما با استفاده از متد FindTicketById میتونیم اطلاعات یک تیکت رو دربیاریم. حالا اگه بخوایم پیام هایی که رد و بدل شدن روی اون تیکت رو ببینیم چه ای پی آی و متدی رو باید کال کنیم؟

 

ممنون

10 پاسخ
0

برای دسترسی به تاریخچه تیکت از تابع GetHistoryByTicketId در سرویس ITicket استفاده کنید. به کمک این تابع، به کلیه پیام‌های ردوبدل شده بر روی این تیکت دسترسی خواهید داشت.

Omid Nasri 22 مهر 1398 7:26 ب.ظ

لطفاً از آپدیت بودن سیستم اطمینان حاصل نماید.

0
شروع کننده موضوع

ممنون از راهنمایی

 

ولی وقتی سرویس ITicket رو کال میکنیم، فقط این متد ها رو داره : Saveticket ، SearchTicket ، FindTicketById ، DeleteTicketById

متد GetHistoryByTicketId وجود نداره

 

منظورتون از آپدیت بودن سیستم چیه؟

Omid Nasri 23 مهر 1398 9:25 ق.ظ

لطفاً سیستم نرم افزاری پیام گستر را آپدیت کنید.

0
شروع کننده موضوع

سلام

 

سیستم رو آپدیت کردیم

متد GetHistoryByTicketId اضافه شده و درست کار میکنه

حالا یه متد داریم به اسم SaveTicketHistory که قراره باهاش یه هیستوری به تیکت اضافه کنیم، درسته؟

لطفا پارامتر هایی که باید ارسال کنیم  روی متد SaveTicketHistory رو بگین چون توی فایل ورد Ticket WebService چیزی درموردش نوشته نشده. 

0

پارامترها به ترتیب:

  • UserName -> String
  • Password -> String
  • TicketId -> Guid
  • UserId -> Guid
  • []Content -> Byte
  • <Files ->List<FileInfo

عناصر آبجکت FileInfo:

  • Name -> String
  • []Content -> Byte
  • Id -> Long

 

0
شروع کننده موضوع

سلام

این یه تیکت ثبت شده است:

"TicketInfo": {
"CreatDate": "2019-10-09T11:21:05.747",
"CrmId": "9b391a95-cf4b-4c8f-88b6-2d456b5129a7",
"CrmObjectTypeCode": "",
"CrmObjectTypeIndex": 14,
"CrmObjectTypeName": "پشتیبانی فروش سازمانی",
"ExtendedProperties": [],
"ModifyDate": "2019-10-22T17:52:11.393",
"ParentCrmObjectId": null,
"ProcessStage": "",
"RefId": "",
"Tags": [],
"Description": "",
"IdentityId": "1a98c0aa-03d3-4b51-b8c4-71baf8d9e73b",
"Subject": "تست",
"ActiveProcessLifePaths": [],
"AssignedTo": "Admin",
"EmailAddress": "iman.yazdiani@gmail.com",
"Number": 100000,
"Priority": "بالا",
"ResponseStatus": "پاسخ داده شده",
"Status": "جدید"
},

 

و اینم پیام های این تیکت هست:

 

"TicketHistory": {
"TicketInfoHistory": [
{
"Content": "تست کنسول",
"Date": "2019-10-22T17:52:11.347",
"Description": "RE: #100000 تست",
"FileInfo": [],
"FromSrc": "",
"MessageType": 1,
"SenderName": "Admin",
"Time": "PT17H52M11S"
},
{
"Content": "تست کنسول 2",
"Date": "2019-10-21T13:10:07.62",
"Description": "RE: #100000 تست",
"FileInfo": [],
"FromSrc": "",
"MessageType": 1,
"SenderName": "Admin",
"Time": "PT13H10M8S"
},
{
"Content": "تست کنسول",
"Date": "2019-10-21T13:03:27.937",
"Description": "RE: #100000 تست",
"FileInfo": [],
"FromSrc": "",
"MessageType": 1,
"SenderName": "Admin",
"Time": "PT13H3M28S"
},
{
"Content": "<div dir=\"auto\">للتت</div><br><div class=\"gmail_quote\"><div dir=\"ltr\" class=\"gmail_attr\">On Wed, Oct 9, 2019, 11:26 AM dataak &lt;<a href=\"mailto:crm@dataak.com\">crm@dataak.com</a>&gt; wrote:<br></div><blockquote class=\"gmail_quote\" style=\"margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex\">لزتبالذرحخعن</blockquote></div>\r\n",
"Date": "2019-10-09T11:32:28.503",
"Description": "Re: #100000 تست",
"FileInfo": [],
"FromSrc": "iman.yazdiani@gmail.com",
"MessageType": 3,
"SenderName": " یزدیانی",
"Time": "PT11H32M29S"
},
{
"Content": "<div dir=\"auto\">بررسس نشده</div><br><div class=\"gmail_quote\"><div dir=\"ltr\" class=\"gmail_attr\">On Wed, Oct 9, 2019, 11:23 AM dataak &lt;<a href=\"mailto:crm@dataak.com\">crm@dataak.com</a>&gt; wrote:<br></div><blockquote class=\"gmail_quote\" style=\"margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex\">با سلام بررسی شد</blockquote></div>\r\n",
"Date": "2019-10-09T11:23:54",
"Description": "Re: #100000 تست",
"FileInfo": [],
"FromSrc": "iman.yazdiani@gmail.com",
"MessageType": 3,
"SenderName": " یزدیانی",
"Time": "PT11H23M54S"
},
{
"Content": "لزتبالذرحخعن",
"Date": "2019-10-09T11:25:35.887",
"Description": "RE: #100000 تست",
"FileInfo": [],
"FromSrc": "",
"MessageType": 1,
"SenderName": "Admin",
"Time": "PT11H25M36S"
},
{
"Content": "با سلام بررسی شد",
"Date": "2019-10-09T11:22:27.933",
"Description": "RE: #100000 تست",
"FileInfo": [],
"FromSrc": "",
"MessageType": 1,
"SenderName": "Admin",
"Time": "PT11H22M28S"
}
]
}

 

پارامتر هایی که گفتین رو من میفرستم ولی جواب نمیگیرم و خطا میده و این آبجکت رو اضافه میکنه روی یه تیکت دیگه !!!!!! :

 

{
"Content": "test",
"Date": "2019-10-22T18:13:31.767",
"Description": "RE: #100004 پشمک",
"FileInfo": [],
"FromSrc": "",
"MessageType": 1,
"SenderName": "Admin",
"Time": "PT18H13M32S"
},

 

این خطا رو هم میده

Error Fetching http headers

 

لطفا یه نمونه برای php بفرستین. ممنون

 

این نوشته در 5 سال قبل توسط f_jblack اصلاح شد
0

دوست گرامی از ابزار WCFTestClient برای فراخوانی وب‌سرویس‌های پیام گستر استفاده کنید(آموزش کار با WCFTestClient). به کمک این ابزار می‌توان سرویس‌های پیام گستر را فراخوانی نمود سپس از تب XML می‌توان به کدهای Soap دسترسی پیدا کرد.

Omid Nasri 1 آبان 1398 10:58 ق.ظ

نکته: نخست داده‌های تیکت را وارد کنید سپس بر روی دکمه Invoke کلیک کنید انگاه بر روی تب XML کلیک شود.

0
شروع کننده موضوع

سلام

 

ممنون از راهنمایی تون. از ابزاری که معرفی کردین استفاده کردم و تست SaveTicketHistory انجام شد. فقط در مورد

  • UserId -> Guid

تعداد محدودی کاربر سیستم داریم حدود 8 تا. برای افرادی که از بیرون به ما تیکت میزنن این مقدار چی ست میشه؟

 

سوال دوم 

وقتی از متد saveticket استفاده میکنیم به CmId گیر میده و ارور زیر رو برمیگردونه. اسکرین شات ش رو ضمیمه کردم.

"Object reference not set to an instance of an object."

0

پاسخ اول:

اگر در ثبت یک تیکت اشخاص حساب کاربری ندارند شما می‌توانید یکی از کاربران را کاربر سیستم در نظر بگیرید که قرار است با آن کارهای عمومی انجام دهید و این کاربر به هیچ یک از اعضاء شرکت وصل نیست. از این رو می‌توان بر روی تیکت فیلدی اضافه نمود که به کمک آن مشخص می‌کنیم آیا این تیکت توسط کاربران یا مشتریان ثبت شده است.

نتیجه گیری:

به کمک فیلد اضافه مشخص شد که آیا این تیکت توسط اعضاء شرکت ثبت شده است یا مشتریان همچنین به کمک فیلد "مرتبط با" آیتم تیکت مشخص می‌شود که تیکت برای چه هویت ثبت شده است.

 
0

پاسخ دوم:

داده یکی از فیلدهای CrmObjectTypeCode یا CrmObjectTypeName الزامی است توسط سرویس به پیام گستر ارسال شود. آموزش+ علت استفاده از CrmObjectTypeCode

 

این نوشته در 5 سال قبل توسط Omid Nasri اصلاح شد
0
شروع کننده موضوع

ممنون از پاسخگویی

وقتی یه نفر از بیرون با ایمیل تیکت میزنه، یوزر آی دی داره؟

Omid Nasri 6 آبان 1398 9:27 ق.ظ

"یوزر آی دی داره" متوجه نشدم. مدیر سیستم(admin) می‌تواند یک ایمیل ارسال نموده و به واسطه آن تیکت ثبت شود. تو این سناریو سیستم، ارسال کننده ایمیل را از مشتریان در نظر می‌گیرد و نه یکی از کاربران جاری سیستم.

اشتراک:
پیمایش به بالا