آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

مشکل فیلد CrmObjectTypeCode

19 ارسال ها
4 کاربران
20 Likes
252 نمایش‌
PG-Admin
(@a-heidariyan)
ارسال‌: 1165
Illustrious Member Admin
 

سلام مجدد خدمت شما 

همکاران من تمام تلاششون رو کردند تا داکیومنتی کامل و دقیق خدمت شما عرضه کنند 

چنانچه مطلب مورد نظر شما در داکیومنت نبود بفرمایید بنده کاملا در خدمتم

https://developer.payamgostar.com/wp-content/uploads/2021/04/Form.pdf

 
ارسال‌شده : 2 آذر 1400 2:14 ب.ظ
(@100389)
ارسال‌: 29
Eminent Member
 

 

ما بارها و بارها خوندیم به تیم برنامه نویسی گفتیم بخونن و حتی تیم برنامه نویسی رو با شما از طریق همین فروم ارتباط دادیم

حالا چیزی که برای ما مبهم هست اینه که :

آیا میشود مشتری شماره موبایلش چک بشه اگر موجود بود بعد از ایجاد فرم بیاد بشینه تو قسمت " مرتبط با " ؟؟

اگر بله  چگونه و به چه صورت 

 
ارسال‌شده : 2 آذر 1400 4:57 ب.ظ
PG-Admin
(@a-heidariyan)
ارسال‌: 1165
Illustrious Member Admin
 

سلام این موردی که شما میخواین راه حلش اینه

 

شما ابتدا از طریق  سرویس Iidentity.svc متد findidentitybyphonenumber سرچ کنید ببینید برای اون شماره موبایل خاص هویتی وجود دارد یا نه 

 بعد اگر وجود داشت اون id  رو که میشه id فایند شده از هویت  رو در سرویس فرم در بخش identityid  استفاده کنید

 
ارسال‌شده : 3 آذر 1400 11:41 ق.ظ
PG-Admin
(@a-heidariyan)
ارسال‌: 1165
Illustrious Member Admin
 

سلام این موردی که شما میخواین راه حلش اینه

 

شما ابتدا از طریق  سرویس Iidentity.svc متد findidentitybyphonenumber سرچ کنید ببینید برای اون شماره موبایل خاص هویتی وجود دارد یا نه 

 بعد اگر وجود داشت اون id  رو که میشه id فایند شده از هویت  رو در سرویس فرم در بخش identityid  استفاده کنید

 
ارسال‌شده : 3 آذر 1400 11:42 ق.ظ
صفحه 2 / 2
اشتراک:
پیمایش به بالا