آگاهسازیها
پاککردن همه
یکپارچه سازی
۱
ارسال ها
۲
کاربران
۰
Likes
۱۱۰
نمایش
۰
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱:۳۵ ب.ظ
شروع کننده موضوع
سلام وقت بخیر،
با توجه به نبود متد ثبت ارتباط در وب سرویس تماس تلفنی، برای انتقال سوابق اطلاعات ارتباط با مشتری، مثل اطلاعات یادداشت شده از تماسها با مشتریان توسط کارشناسان فروش، از دیتابیس CRM دیگر به نرمافزار پیام گستر، چه راهکارهایی وجود دارد؟

@mohamadsolouki
با سلام لطفا با واحد استقرار یا موفقیت مشتری ارتباط بگیرید