آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

عدم دریافت لیست تیکت ها در api

8 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
99 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

سلام وقتتون بخیر

ما توسط postman  به وب سرویس تیکت با آدرس https://[url address]/services/api/iticket.svc?wsdl و با هدر

SOAPAction= http://tempuri.org/ITicket/SearchTicket 

و با کوئری:

<soapenv:Envelope
  xmlns:soapenv="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/"
  xmlns:tem="http://tempuri.org/"
>
  <soapenv:Header />
  <soapenv:Body>
    <tem:SearchTicket>
      <tem:username>نام کاریری</tem:username>
      <tem:password>پسورد</tem:password>
     

      <tem:query> 
        CreateDate &gt; "2023-01-01" &amp;&amp; CreateDate &lt; "2025-06-18"
      </tem:query>
    </tem:SearchTicket>
  </soapenv:Body>
</soapenv:Envelope>

درخواست ارسال می نمایم ولی لیست بازگشتی دارای اولین داده ثبتی در سیستم پیام گستر می باشد .و همه داده ها در لیست TicketInfoList نمایش نمی دهد.

برچسب‌های موضوع
6 پاسخ
0

با سلام و احترام

نمونه کد زیر بدون ارور searchدر ticket براساس CreateDate انجام میدهد.

<s:Envelope xmlns:s="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">
<s:Header/>
<s:Body>
<SearchTicket xmlns="http://tempuri.org/">
<username>admin</username>
<password>aA123456@</password>
<typeKey i:nil="true" xmlns:i="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" />
<query>CreateDate&gt;="07/01/2025" and CreateDate&lt;="07/31/2025"</query>
</SearchTicket>
</s:Body>
</s:Envelope>

0
شروع کننده موضوع

سلام وقت بخیر،

 

من در حال استفاده از سرویس SearchTicket هستم و درخواست SOAP زیر را ارسال می‌کنم:

 

<s:Envelope xmlns:s="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">

  <s:Header/>

  <s:Body>

    <SearchTicket xmlns="http://tempuri.org/">

      <username>USERNAME</username>

      <password>PASSWORD</password>

      <typeKey i:nil="true" xmlns:i="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"/>

      <query>CreateDate&gt;="07/23/2025 17:49:55" and CreateDate&lt;="07/23/2025 18:49:55"</query>

    </SearchTicket>

  </s:Body>

</s:Envelope>

 

اما با وجود اینکه داده‌هایی در این بازه‌ی زمانی وجود دارند، پاسخ سرویس خالی برمی‌گردد. حتی تست کردم که بازه زمانی را از ساعت 00:00 یک روز تا 23:59 همان روز بگذارم، باز هم هیچ نتیجه‌ای برنمی‌گردد.

 

سؤالات من:

  1. فرمت تاریخ و زمان در قسمت `query` باید به چه صورت باشد؟
  2. آیا باید از فرمت UTC یا local server time استفاده کنم؟
  3. آیا نیاز است تاریخ درون کوتیشن تک (‘) یا دابل (“) قرار بگیرد؟
  4. آیا امکان ارسال بازه زمانی بدون ساعت (فقط تاریخ) وجود دارد؟

 

لطفاً راهنمایی کنید که چگونه می‌توانم فیلتر تاریخ را به درستی ارسال کنم تا نتایج صحیح دریافت شود.

0

با سلام و احترام

 سمپل زیر در postman سرچ تیکت بر اساس تاریخ ایجاد را به شکل صحیح انجام میدهد.

لطفا مجدد مطابق زیر تست فرمایید و اطمینان داشته باشید در بازه تعیین شده در crm تیکت موجود باشد.

post:

http(s)://[crm address]/Services/api/iticket.svc

Header:

SOAPAction
http://tempuri.org/ITicket/SearchTicket
Content-Type
text/xml;charset=utf-8

body:
<s:Envelope xmlns:s="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">
<s:Header/>
<s:Body>
<SearchTicket xmlns="http://tempuri.org/">
<username>admin</username>
<password>؟؟؟؟</password>
<typeKey i:nil="true" xmlns:i="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" />
<query>CreateDate&gt;="07/26/2025" and CreateDate&lt;="07/26/2025"</query>
</SearchTicket>
</s:Body>

0
شروع کننده موضوع

سلام وقت بخیر
در حال حاضر نیاز دارم که کوئری بنده هر ۵ دقیقه اجرا شود تا داده‌ها به‌صورت خودکار از پیام‌گستر واکشی شوند.
ممنون می‌شوم اگر راهنمایی بفرمایید که این کار را به چه صورت باید انجام دهم یا چه تنظیماتی نیاز است.
با تشکر

m.yadegar 7 مرداد 1404 6:08 ب.ظ

@104213
این مورد باید سمت خودتان پیاده سازی گردد.

0
شروع کننده موضوع

ما یه job داریم که 5 دقیقه یکبار به وب سرویس شما متصل میشود ولی گوئری که می زنم در گوئری بازه زمانی بین 5 دقیقه است ولی هیچی نمایش نمی دهد  گوئری اول ساعت و دقیقه گزاشتم گوئری بنده این است:

      <query>CreateDate&gt;="07/30/2025 07:49:55" and CreateDate&lt;="07/30/2025 07:55:55"</query>
0
شروع کننده موضوع

منظور اینه که یک روز دیرتر تیکتهارو میفرسته به سرویسمون

 

m.yadegar 8 مرداد 1404 4:51 ب.ظ

@104213
api پیام گستر در CreateDate براساس date سرچ انجام میدهد نه time.

اشتراک:
پیمایش به بالا