آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

عدم دریافت لیست تیکت ها در api

13 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
188 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

سلام وقتتون بخیر

ما توسط postman  به وب سرویس تیکت با آدرس https://[url address]/services/api/iticket.svc?wsdl و با هدر

SOAPAction= http://tempuri.org/ITicket/SearchTicket 

و با کوئری:

<soapenv:Envelope
  xmlns:soapenv="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/"
  xmlns:tem="http://tempuri.org/"
>
  <soapenv:Header />
  <soapenv:Body>
    <tem:SearchTicket>
      <tem:username>نام کاریری</tem:username>
      <tem:password>پسورد</tem:password>
     

      <tem:query> 
        CreateDate &gt; "2023-01-01" &amp;&amp; CreateDate &lt; "2025-06-18"
      </tem:query>
    </tem:SearchTicket>
  </soapenv:Body>
</soapenv:Envelope>

درخواست ارسال می نمایم ولی لیست بازگشتی دارای اولین داده ثبتی در سیستم پیام گستر می باشد .و همه داده ها در لیست TicketInfoList نمایش نمی دهد.

برچسب‌های موضوع
9 پاسخ
0

با سلام و احترام

نمونه کد زیر بدون ارور searchدر ticket براساس CreateDate انجام میدهد.

<s:Envelope xmlns:s="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">
<s:Header/>
<s:Body>
<SearchTicket xmlns="http://tempuri.org/">
<username>admin</username>
<password>aA123456@</password>
<typeKey i:nil="true" xmlns:i="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" />
<query>CreateDate&gt;="07/01/2025" and CreateDate&lt;="07/31/2025"</query>
</SearchTicket>
</s:Body>
</s:Envelope>

0
شروع کننده موضوع

سلام وقت بخیر،

 

من در حال استفاده از سرویس SearchTicket هستم و درخواست SOAP زیر را ارسال می‌کنم:

 

<s:Envelope xmlns:s="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">

  <s:Header/>

  <s:Body>

    <SearchTicket xmlns="http://tempuri.org/">

      <username>USERNAME</username>

      <password>PASSWORD</password>

      <typeKey i:nil="true" xmlns:i="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"/>

      <query>CreateDate&gt;="07/23/2025 17:49:55" and CreateDate&lt;="07/23/2025 18:49:55"</query>

    </SearchTicket>

  </s:Body>

</s:Envelope>

 

اما با وجود اینکه داده‌هایی در این بازه‌ی زمانی وجود دارند، پاسخ سرویس خالی برمی‌گردد. حتی تست کردم که بازه زمانی را از ساعت 00:00 یک روز تا 23:59 همان روز بگذارم، باز هم هیچ نتیجه‌ای برنمی‌گردد.

 

سؤالات من:

  1. فرمت تاریخ و زمان در قسمت `query` باید به چه صورت باشد؟
  2. آیا باید از فرمت UTC یا local server time استفاده کنم؟
  3. آیا نیاز است تاریخ درون کوتیشن تک (‘) یا دابل (“) قرار بگیرد؟
  4. آیا امکان ارسال بازه زمانی بدون ساعت (فقط تاریخ) وجود دارد؟

 

لطفاً راهنمایی کنید که چگونه می‌توانم فیلتر تاریخ را به درستی ارسال کنم تا نتایج صحیح دریافت شود.

0

با سلام و احترام

 سمپل زیر در postman سرچ تیکت بر اساس تاریخ ایجاد را به شکل صحیح انجام میدهد.

لطفا مجدد مطابق زیر تست فرمایید و اطمینان داشته باشید در بازه تعیین شده در crm تیکت موجود باشد.

post:

http(s)://[crm address]/Services/api/iticket.svc

Header:

SOAPAction
http://tempuri.org/ITicket/SearchTicket
Content-Type
text/xml;charset=utf-8

body:
<s:Envelope xmlns:s="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">
<s:Header/>
<s:Body>
<SearchTicket xmlns="http://tempuri.org/">
<username>admin</username>
<password>؟؟؟؟</password>
<typeKey i:nil="true" xmlns:i="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" />
<query>CreateDate&gt;="07/26/2025" and CreateDate&lt;="07/26/2025"</query>
</SearchTicket>
</s:Body>

0
شروع کننده موضوع

سلام وقت بخیر
در حال حاضر نیاز دارم که کوئری بنده هر ۵ دقیقه اجرا شود تا داده‌ها به‌صورت خودکار از پیام‌گستر واکشی شوند.
ممنون می‌شوم اگر راهنمایی بفرمایید که این کار را به چه صورت باید انجام دهم یا چه تنظیماتی نیاز است.
با تشکر

m.yadegar 7 مرداد 1404 6:08 ب.ظ

@104213
این مورد باید سمت خودتان پیاده سازی گردد.

0
شروع کننده موضوع

ما یه job داریم که 5 دقیقه یکبار به وب سرویس شما متصل میشود ولی گوئری که می زنم در گوئری بازه زمانی بین 5 دقیقه است ولی هیچی نمایش نمی دهد  گوئری اول ساعت و دقیقه گزاشتم گوئری بنده این است:

      <query>CreateDate&gt;="07/30/2025 07:49:55" and CreateDate&lt;="07/30/2025 07:55:55"</query>
0
شروع کننده موضوع

منظور اینه که یک روز دیرتر تیکتهارو میفرسته به سرویسمون

 

m.yadegar 8 مرداد 1404 4:51 ب.ظ

@104213
api پیام گستر در CreateDate براساس date سرچ انجام میدهد نه time.

0
شروع کننده موضوع

خب حالا ما یه اقدام توی تیکتهامون داریم میخوایم وقتی این اقدام رو میزنیم داده های موجود توی اون درخواست ارسال بشه به وب سرویسمون ،این امکان وجود داره؟؟

m.yadegar 11 مرداد 1404 6:10 ب.ظ

@104213
میتوانید از فعالیت فراخوانی سرویس در فرآیند تیکت تان استفاده نمایید.برای آشنایی با نحوه استفاده از این فعالیت از لینک زیر استفاده نمایید.
https://help.payamgostar.com/docs/BPMN/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3_diff3ab477-bba1-eb11-a032-ac1f6bc6cd90

0
شروع کننده موضوع

ممنون و در این مورد راهکاری دارید که تیکتهارو با یک روز تاخیر توی سرویسمون دریافت نکنیم؟؟

m.yadegar 19 مرداد 1404 11:54 ق.ظ

@104213
با سلام و احترام
من کامل متوجه نشدم شما قرارهست از سرویس تون تیکت ارسال کنید به پیام گستر یا از پیام گستر به سرویس خودتون.

اگر قرار هست که از سمت پیام گستر ارسال انجام شود میتوانید از همین فعالیت فراخوانی سرویس که خدمتتان معرفی شد و هم چنین از وب هوک استفاده نمایید.
در نرم افزار پیام گستر/ تب تنظیمات/ شخصی سازی crm/ نمای کلی / در قسمت ادیت تیکت، اینپوت "آدرس وب هوک" را مشاهده خواهید کرد.

اطلاعات ارسالی از سمت ما برای آیتم تیکت در قالب querystring به شرح زیر میباشد:

http(s)://[Webhook address]?event=[Update/Insert/Delete]&id=[Crmobjectid]&type=Invoice&subtype=[Crmobjectname]

در صورتیکه از سمت سرویس شما به پیام گستر ارسال اطلاعات داشته باشیم هم کافی است api تیکت پیام گستر را کال کنید.

0
شروع کننده موضوع

ببخشید ما یک سرویسی داریم که یک سری اطلاعات واردش میشه این سرویس متصل به تیکتینگ توی پیام گسترمونه میخوام اطلاعاتی که توی سرویس ثبت میشه بیاد بشینه توی تیکتینگه پیام گستر میشه راهنماییم کنید؟؟

اشتراک:
پیمایش به بالا