سلام و وقت بخیر
بنده قصد دارم فایلهای آپلودشده در فیلد سفارشی (Custom Field) را واکشی کنم. برای این منظور از متد GetTicketFile استفاده کردم، اما با توجه به اینکه شناسهی ورودی این متد از نوع Long است، در حالی که فیلد فایل من فایلها را بهصورت GUID ذخیره میکند، امکان بازیابی مستقیم فایلها وجود ندارد.
لطفاً راهنمایی بفرمایید که در چنین حالتی، از طریق وبسرویس چگونه میتوانم فایلهای موجود در فیلد سفارشی را دریافت کنم.
تأکید میکنم که فیلد مورد نظر از نوع فایل (File) بوده و مربوط به یک تیکت است.
[
{
"FileId":
"7518a94d-0aa8-f011-9830-000c295fdd86",
"Name":
"001.png",
"Size":
40502,
"Extension":
".png",
"ContentType":
"image/png"
},
{
"FileId":
"7618a94d-0aa8-f011-9830-000c295fdd86",
"Name":
"داکیومنت درخواست خرید.pdf",
"Size":
821751,
"Extension":
".pdf",
"ContentType":
"application/pdf"
}
]
@104213
با سلام و احترام
برای این کار بهتر است از rest api ها استفاده نمایید. برای دسترسی به آن از آدرس زیر استفاده کنید.
http(s)://[Crm address]/swagger/index.html?url=/swagger/v2/swagger.json
سپس از طریق Ticket Api ، تیکت مربوطه را get نمایید.
/api/v2/crmobject/ticket/get
fileId مرتبط با extendedtproperty فایل موجود در تیکت را در File استفاده نمایید سپس فایل مورد نظر را میتوانید دانلود نمایید.
/api/v2/file/getbyid
http(s)://[Crm address]/swagger/index.html?url=/swagger/v2/swagger.json بازدن این لینک با ادرس crm خودمون صفحه سفید مشاهده میکنم و صفحه swagger نمیاد
@104213
با سلام و احترام
لطفا با واحد موفقیت مشتری پیام گستر پیگیری نمایید.