آگاهسازیها
پاککردن همه
تغییرات نسخه
3
ارسال ها
2
کاربران
0
Likes
120
نمایش
شروع کننده موضوع
باسلام و احترام
همکاران در بخشی که کار های مربوط به CRM را انجام میدهند فرمی ساخته اند که از طریق آن میشود به لینک مورد نظر درخواست فرستاد و اطلاعات را دریافت کرد ولی بعد از ذخیره فرم خطا میدهد و سمت وب سرویس بیرونی هم اطلاعاتی مبنی بر اینکه درخواست از سمت ip سی آر ام ارسال شده است وجود ندارد. میخواستم ببینم داخل cRM مجا میتونم خطایی که در ارسال رخ داده رو ببینم.
باتشکر
ارسالشده : 26 دی 1401 11:14 ق.ظ
شروع کننده موضوع
فعالیت وب سرویس توی چرخه کار نمیکند
ارسالشده : 26 دی 1401 3:05 ب.ظ
با سلام موارد مطرح شده مربوط به بخش خود نرم افزار میشن و در رابطه با وب سرویس های پیامگستر نیستند لطفا از واحد پشتیبانی محصول راهنمایی بگیرید
ارسالشده : 1 بهمن 1401 10:04 ق.ظ