سلام . وقت بخیر
احسانی فر هستم از شرکت کاربرد کامپیوتر(در مورد شرکت سبز کوش نگین)
موارد مورد نیاز:
1- متد دریافت لیست فاکتور ها (اطلاعات کامل از هدر)
2-متد دریافت اطلاعات فاکتور (بند ها) و ...
3- لیست خریداران/فروشندگان
4- فیلد زمان اخرین تغییر در مورد 1 و 3 (زمان ایجاد و یا ویرایش)
5- اطلاعات کالا (شامل کد و نام کالا - واحدهای کالا - قیمت خرید و فروش - مشخصات اضافی کالا) و موجودی کالا و مانده بدهی و اعتبار مشتریان را با چه فرمتی از کاربرد دریافت میکنید (به صورت لیست و یا تکی)
6- اسناد دریافت پرداخت از نرم افزار کاربرد به پیام گستر در قسمت دریافتی یا پرداختی فاکتورهای خرید و فروش را با چه فرمتی از کاربرد دریافت میکنید (به صورت لیست و یا تکی)
پاسخ به:
- متد SearchInvoice در سرویس IInvoice
- در آبجکت برگشتی توسط متد SearchInvoice بندها قابل دسترس است.
- متد SearchPerson و SearchOrganization در سرویسهای IPerson و IOrganization.
- CreateDate و ModifyDate
- متوجه نشدم.
- متوجه نشدم.
لطفاً قبل از پرسش سوالات مستندات وب سرویس را مطالعه فرمایید. تمامی پاسخهای فوق در مستندات موجود بود.
1- جهت تست api آیا می توانید api را به دیتابیس سبز کوش و یا دیتابیس تستی متصل نمایید و نام کاربری و رمز مربوطه را به ما ارائه نمایید ؟
5- با توجه به درخواست شرکت سبزکوش نیاز است تا اطلاعات کالایی از نرم افزار کاربرد به نرم افزار پیام گستر انتقال پیدا کند. بدین منظور شرکت کاربرد معمولا متدی بابت لیست کالاها با اطلاعاتشان در قالب API ارائه می نماید که استفاده کننده آن اطلاعات را از آن API فراخوانی نماید. آیا این حالت اجرا برای شما هم مقدور است یا خیر ؟ در صورتی که به گونه ای دیگر انجام می شود بفرمائید تا ما بررسی نماییم.
** برای اعلام مانده بدهی و اعتبار مشتریان هم به همین منوال قابل انجام است.
6- این مورد را بعد از پاسخ به بند 5 توضیح می دهم
لطفاً با امور مشتریان تماس بگیرید و بفرمایید شما رو به بنده متصل کنند.