سلام. من با IPerson هویتی رو داخل crm ایجاد میکنم. بخشی از این اطلاعات فیلدهای پیش فرض خود crm هست و تعداد از فیلدها به صورت شخصی شده به بخش هویت اضافه شده. من الان دو تا مشکل دارم.
مشکل اول : تمام فیلدهایی که به صورت شخصی اضافه شده به هویت اطلاعات رو که براشون با وب سرویس ارسال میکنم دریافت می کنند و ذخیره می شند ولی یک فیلد به نام توضیحات دارم که از نوع متنی هست تمام فرایندی که برای بقیه انجام شده برای این فیلد هم انجام شده ولی این تک فیلد رو دریافت نمیکنه.
به این صورت نوشتم .
['UserKey'=>'descriptionsite','Value'=>$describ]
و مشکل دوم اینه که فیلد
چجوری میشه در قسمت فراخوانی سرویس به فیلد هویت دسترسی داشته باشم؟ همه فیلدها در این قسمت نمایش داده نمیشن.
خواهش میکنم
در پاسخ مشکل اول، فیلد متن رو خودتان اضافه کردین یا فیلد از قبل موجود است؟ فیلد بر روی چه نوعی(فرم، فاکتور، هویت و یا ...) قابل مشاهده است؟
سلام. بله فیلد توسط مشتری و در بخش هویت/ مخاطب حقیقی تعریف شده. در توضیحات کامل نوشتم. یه سری فیلدهای دیگه هم برای هویت توسط مشتری تعریف شده محتوای اونها عینا ارسال میشه (البته فیلدها به صورت لیست کشویی هستند مثل مقطع تحصیلی، کشور انتخابی) ولی این فیلد به صورت توضیحی و متنی هست . من تیک چند خطی رو هم برای این فیلد انتخاب کردم ولیکن محتوا رو در خودش ثبت نمی کنه. همینطور فیلد نحوه اشنایی که جزء فیلدهای ایجاد شده از سمت شما هست من عینا کلمه "سایت " رو از داخل crm کپی کردم. ولیکن باز هم ثبت نمیکنه.
لطفا راهنمایی کنید که از چی می تونه باشه که این مشکل به وجود اومده.
با امور مشتریان تماس بگیرید و بفرمایید مشکل وب سرویس دارید و شما رو به بنده وصل کنند.
سلام.
در ادامه سوالات قبل، من برای ثبت شماره تلفن از کد زیر در هویت استفاده میکنم .
سلام چنانچه فیلد های اضافه که خودتان تعریف کردی منظور شما هست در بخش extendedproperty در دسترس هستند
سلام چنانچه فیلد های اضافه که خودتان تعریف کردی منظور شما هست در بخش extendedproperty در دسترس هستند
داکیومنت ها بروز رسانی شدند و هر مدل فیلدی که قابلیت فرآخوانی داشته باشد در داکیومنت ها توضیح داده شده
ممنون