مشکل در ثبت فیلدهای...
 
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

[حل شده] مشکل در ثبت فیلدهای شخصی ایجاد شده.

10 ارسال ها
4 کاربران
0 Likes
209 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

سلام. من با IPerson هویتی رو داخل crm ایجاد میکنم. بخشی از این اطلاعات فیلدهای پیش فرض خود crm هست و تعداد از فیلدها به صورت شخصی شده به بخش هویت اضافه شده. من الان دو تا مشکل دارم.

مشکل اول : تمام فیلدهایی که به صورت شخصی اضافه شده به هویت اطلاعات رو که براشون با وب سرویس ارسال میکنم دریافت می کنند و ذخیره می شند ولی یک فیلد به نام توضیحات دارم که از نوع متنی هست تمام فرایندی که برای بقیه انجام شده برای این فیلد هم انجام شده ولی این تک فیلد رو دریافت نمیکنه. 

به این صورت نوشتم . 

['UserKey'=>'descriptionsite','Value'=>$describ]

و مشکل دوم اینه که فیلد

'IdentitySourceType'=> 'سایت', 
به این صورت نوشتم که مشخص بشه نوع اشنایی افراد با ما از سایت بوده ولی این هم مقدارش ثبت نمیشه. لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنم. 
ممنونم. 
یه نکته رو هم بگم که داخل داکیومنت های Iperson نوشته شده ContactPhone و ContactAddress ، این دو تا برای من جواب نداد داخل فروم ها رو که سرچ کردم اسم این دو تا پارامتر اینها هستند PhoneContacts و AddressContacts / لطفا این دو تا مقدار رو بررسی کنید و اگه نیاز هست داخل داکیومنت ها رو اصلاح کنید من کلی از وقتم گرفته شد تا متوجه شدم این دو تا پارامتر نام متفاوت دارند. 
afarineshgroup 13 دی 1400 4:55 ب.ظ

چجوری میشه در قسمت فراخوانی سرویس به فیلد هویت دسترسی داشته باشم؟ همه فیلدها در این قسمت نمایش داده نمیشن.

برچسب‌های موضوع
8 پاسخ
0

خواهش میکنم

0

در پاسخ مشکل اول، فیلد متن رو خودتان اضافه کردین یا فیلد از قبل موجود است؟ فیلد بر روی چه نوعی(فرم، فاکتور، هویت و یا ...) قابل مشاهده است؟

0
شروع کننده موضوع

سلام. بله فیلد توسط مشتری و در بخش هویت/ مخاطب حقیقی تعریف شده. در توضیحات کامل نوشتم. یه سری فیلدهای دیگه هم برای هویت توسط مشتری تعریف شده محتوای اونها عینا ارسال میشه (البته فیلدها به صورت لیست کشویی هستند مثل مقطع تحصیلی، کشور انتخابی) ولی این فیلد به صورت توضیحی و متنی هست . من تیک چند خطی رو هم برای این فیلد انتخاب کردم ولیکن محتوا رو در خودش ثبت نمی کنه. همینطور فیلد نحوه اشنایی که جزء فیلدهای ایجاد شده از سمت شما هست من عینا کلمه "سایت " رو از داخل crm کپی کردم. ولیکن باز هم ثبت نمیکنه. 

لطفا راهنمایی کنید که از چی می تونه باشه که این مشکل به وجود اومده. 

Omid Nasri 7 مهر 1399 11:55 ق.ظ

با امور مشتریان تماس بگیرید و بفرمایید مشکل وب سرویس دارید و شما رو به بنده وصل کنند.

0
شروع کننده موضوع

سلام. 

در ادامه سوالات قبل، من برای ثبت شماره تلفن از کد زیر در هویت استفاده میکنم .

'PhoneContacts' => array(
        array(
        'PhonePrefix' => 'Mobile',
        'PhoneNumber' =>  ltrim($phone, '0'),
        'PhoneType' => 'موبایل',
        'IsDefault' => true
        )
        ),
اما زمانی که با این کد تلفنی ثبت میشه گویا قابلیت call رو از کاربران crm میگیره. توضیحی که کاربر Crm به من داد این بود که وقتی خودشون هویت ایجاد میکنند ابتدای شماره +98 زده میشه ولیکن وقتی از فرم های روی سایت (که به واسطه وب سرویس ) هویتی ایجاد میشه فقط 98 ثبت میشه و عملا قابلیت call رو نداره. ممکنه راهنمایی کنید که مشکل از کجاست و باید چطوری درست بشه؟
 
0

سلام چنانچه فیلد های اضافه که خودتان تعریف کردی منظور شما هست در بخش extendedproperty در دسترس هستند

0

سلام چنانچه فیلد های اضافه که خودتان تعریف کردی منظور شما هست در بخش extendedproperty در دسترس هستند

0

داکیومنت ها بروز رسانی شدند و هر مدل فیلدی که قابلیت فرآخوانی داشته باشد در داکیومنت ها توضیح داده شده

0

ممنون

اشتراک:
پیمایش به بالا