آگاهسازیها
پاککردن همه
وب سایت
1
ارسال ها
1
کاربران
0
Likes
115
نمایش
0
29 آبان 1399 11:09 ق.ظ
شروع کننده موضوع
سلام
تا قبل از آپدیت چند روز گذشته اتصالات API هیچگونه مشکلی نداشت و اطلاعات از CRM به وب سایت منتقل میشد
اما پس از آپدیت اخیر IP بلاک شده است و با خطا ضمیمه شده به صورت عکس در این درخواست مواجه شده ایم
احتمالا از طرف پیام گستر این IP بلاک شده است لطفا راهنمایی بفرمایید
با تشکر
Error:
connect ECONNREFUSED 46.209252.66:80
این موضوع در 4 سال قبل 3 بار توسط crm.nilgam اصلاح شد
crm.nilgam شروع کننده موضوع 29 آبان 1399 12:52 ق.ظ
{ Error: connect ECONNREFUSED 46.209.252.66:80
at TCPConnectWrap.afterConnect [as oncomplete] (net.js:1106:14)
errno: 'ECONNREFUSED',
code: 'ECONNREFUSED',
syscall: 'connect',
address: '46.209.252.66',
port: 80 }
این اروری هست که به ما میده
روی بعضی از ریکوئست ها محدود شدیم