سلام با توجه به اینکه ما سرویس درست رو دادیم به شما که بتونین بگیرین اطلاعات مشتری رو و
اگه تو دیتابیستون نباشه باید از سرویس ما فراخوانی کنید پر کنید
اگر هم بود که بعد تماس نشون بده به ما اطلاعات فرد رو
اگر اطلاعات فرد نبود سرویس صحرا ( سرویس ما) کال بشه دیتاش بیاد
فراخوانی باید از سمت شما باشه ما که نمیدونیم شما چی دارین
ما اون سرویس رو داده بودیم که شما کال کنین دیتا هایی که نداشتین رو بگیرین
لطفا این موضوع پیگیری بشه زودتر انجام بشه
سلام مجدد
سرویس های ما جایی رو کال نمیکنن
ب نظر من درخواست شما شخصی سازی میباشد
لطفا با همکاران واحد امور مشتریان در ارتباط باشید
با سلام اصلا متوجه شرح مشکلتان نشدم لطفا واضح تر توضیح بدین ممنون
با امور مشتریانتون صحبت کردم . کاملا توضیح دادم
لطفا با من تماس بگیرید تا شفاها بگم
09129302170
امکان برقراری تماس تلفنی برای سوالات بخش فروم نمیباشد لطفا درخواست خود را اینجا بنویسید تا پیگیری کنیم
نوشتم بارها ... صحبت من اینه که دیتا باید از سمت شما کال بشه از دیتا وب سرویس های ما ( اطلاعات رو بگیره و فراخوانی کنه ) و بروز رسانی بشه حالا یکبار در روز به صورت مشخص مثلا 12 شب به بعد ...