سلام بنده توسعه دهنده فرانت هستم
برای سی ار ام برنامه ارسال تیکت میخوام بنویسم
احراز هویت مشتریان نیاز هست؟اگر هست چطور باید صورت بگیره؟
سورس کد مرتبط با این موضوع وجود داره داخل مستندات؟
@pejman_aslani
با سلام تمامی مستندات رو میتوانید از لینک زیر مشاهده فرمایید
در مستندات اشاره ایی نشده که احراز هویت مشتریان به چه صورت باشه
چون از طرفی محدودیت ساخت کاربر داریم. برای ارسال تیکت از سمت مشتری ها
username
password
رو چطور تکمیل کنیم
سوال بعدم اینه فیلد
سلام عرض ادب
شما در ورودی سرویس از نام کاربری و کلمه عبور استفاده میکنید برای صدا زدن سرویس ها پس نیازی به ساخت یوز جدید ندارید با یک کاربری که دسترسی کامل داشته باشند میتوانید سرویس ها را کال کنید در صفحه شماره 1 مستندات سرویس یادداشت توضیح داده شده e این پارامتر نام کاربری کاربر مورد نظر را جهت بررسی دریافت می نماید. string password این پارامتر رمز عبور کاربر مورد نظر را جهت بررسی دریافت می نماید.
سلام و عرض ادب
من برای استارت پروژه و تست وب سرویس کد php زیر رو میفرستم ولی خطا دریافت میکنم لطفا بنده رو راهنمایی کنید
$params = array(
'userName' => $username,
'password' =>$password,
'ticketInfo' => array(
'EmailAddress' => '*****@gmail.com',
'IdentityId' => '868d6319-e8c7-4a2d-8b8d-c2efa6d554c1',
'Subject' => 'API',
'Description' => 'Test API',
'CrmObjectTypeCode' => 'ersalticketapi',
)
);
لازم به ذکر هست IdentityId رو من از url یک مشتری تست برداشتم و CrmObjectTypeCode هم به موجودیت ئشتیبانی اختصاص دادم
و خطای زیر را دریافت میکنم
Exception of type 'Septa.PayamGostar.CrmService.User.Process.Exceptions.UnderProcessTypeHasNoInitialStateException' was thrown. [Success] => [CrmId] => 00000000-0000-0000-0000-000000000000
مشکل با غیر فعال سازی چرخه کاری برای موجودیت درخواست پشتیبانی (آیکون چرخ دنده) حل شد
سلام خدمت شما دوست عزیز
بلی دقیقا همینطور که فرمودید این خطا برای زمانی است که چرخه را فعال کنید ولی اقدام به طراحی و ایجاد آیتم اولیه در آن نکنید
سلام و خسته نباشید سوالی داشتم در مورد اینکه ما نیاز داریم داخل برنامه ایی که مینویسیم مشتری توی برنامه تیکت لاگین کنه برای اختصاص دادن نام کاربری و رمز عبور فقط جهت تایید هویت مشتری باید چه روندی صورت بگیره؟ و از کدوم سرویس برای این منظور باید استفاده کنم
با سلام
چنانچه شما نیاز دارید تیکت مورد نظر از طرف خود مشتری ثبت شود
کافیه در سرویس تیکت جای نام کاربری و کلمه عبور از نام کاربری و کلمه عبور مشتری خود استفاده کنید
سرویس خودش سطح دسترسی و اعتبار سنجی رو انجام میده
فقط روی اون نوع تیکت در تنظیمات شخصی سازی سی آر ام حتما قابلیت مشتری اجازه ایجاد و ویرایش این آیتم را دارد فعال باشد
سلام و خسته نباشید
سوالی داشتم که برای اینکه تیکت به گروهی از کاربران ارسال بشه من دقیقا باید چیکار کنم؟کدوم پارامتر رو باید تغییر بدم
asgginedTo به جای یه کاربر به گروهی از کاربران ارسال بشه؟
سوال دیگری که دارم از خود پنل سی ار ام میرم قسمت خدمات -درخواست ها - درخواست پشتیبانی
تیکت میخوام افزدون رو بزنم خطا میده
Server Error in '/' Application.
Runtime Error
با سلام و احترام
در خصوص مورد اول، امکان اختصاص تیکت به گروه از طریق asgginedTo وجود ندارد. در صورتیکه میخواهید تیکت پس از ایجاد به گروهی از کاربران اختصاص پیدا کند باید روی تیکت در نرم افزار crm خودتان فرآیند پیاده سازی نمایید . در خصوص نحوه پیاد سازی فرآیند هم میتوانید با واحد موفقیت مشتری پیگیری کنید تا همکاران راهنمایی های لازم را خدمتتان ارائه کنند.
در مورد سوال دیگرتان هم احتمالا روی تیکت بدون طراحی فرآیند ، فرآیند ران شده که باید از قسمت شخصی سازی crm غیرفعال شود.در صورت راهنمایی بیشتر در این خصوص هم لطفا با واحد موفقیت مشتری پیام گستر در ارتباط باشید. سوالات مرتبط با وب سرویس از طریق این فروم قابل پاسخگویی میباشند.
با سپاس از همکاری شما