آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

API ارسال تیکت

8 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
426 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

سلام بنده توسعه دهنده فرانت هستم
برای سی ار ام برنامه ارسال تیکت میخوام بنویسم
احراز هویت مشتریان نیاز هست؟اگر هست چطور باید صورت بگیره؟
سورس کد مرتبط با این موضوع وجود داره داخل مستندات؟

PG-Admin PG-Admin 23 دی 1402 2:54 ب.ظ

@pejman_aslani
با سلام تمامی مستندات رو میتوانید از لینک زیر مشاهده فرمایید

برچسب‌های موضوع
2 پاسخ
0
شروع کننده موضوع

در مستندات اشاره ایی نشده که احراز هویت مشتریان به چه صورت باشه
چون از طرفی محدودیت ساخت کاربر داریم. برای ارسال تیکت از سمت مشتری ها 
username
password
رو چطور تکمیل کنیم
سوال بعدم اینه فیلد

CrmObjectTypeCode دقیقا کارش چی هست و چطور باید مقدار دهی بشه برای ارسال تیکت
PG-Admin PG-Admin 26 دی 1402 12:36 ق.ظ
این نوشته در 3 ماه قبل توسط PG-Admin اصلاح شد

@pejman_aslani

سلام عرض ادب

شما در ورودی سرویس از نام کاربری و کلمه عبور استفاده میکنید برای صدا زدن سرویس ها پس نیازی به ساخت یوز جدید ندارید با یک کاربری که دسترسی کامل داشته باشند میتوانید سرویس ها را کال کنید در صفحه شماره 1 مستندات سرویس یادداشت توضیح داده شده e این پارامتر نام کاربری کاربر مورد نظر را جهت بررسی دریافت می نماید.  string password این پارامتر رمز عبور کاربر مورد نظر را جهت بررسی دریافت می نماید.

Pejman_Aslani شروع کننده موضوع 8 اسفند 1402 10:38 ق.ظ

سلام و عرض ادب
من برای استارت پروژه و تست وب سرویس کد php زیر رو میفرستم ولی خطا دریافت میکنم لطفا بنده رو راهنمایی کنید
$params = array(
'userName' => $username,
'password' =>$password,
'ticketInfo' => array(
'EmailAddress' => '*****@gmail.com',
'IdentityId' => '868d6319-e8c7-4a2d-8b8d-c2efa6d554c1',
'Subject' => 'API',
'Description' => 'Test API',
'CrmObjectTypeCode' => 'ersalticketapi',
)
);
لازم به ذکر هست IdentityId رو من از url یک مشتری تست برداشتم و CrmObjectTypeCode هم به موجودیت ئشتیبانی اختصاص دادم
و خطای زیر را دریافت میکنم
Exception of type 'Septa.PayamGostar.CrmService.User.Process.Exceptions.UnderProcessTypeHasNoInitialStateException' was thrown. [Success] => [CrmId] => 00000000-0000-0000-0000-000000000000

Pejman_Aslani شروع کننده موضوع 8 اسفند 1402 3:59 ب.ظ

مشکل با غیر فعال سازی چرخه کاری برای موجودیت درخواست پشتیبانی (آیکون چرخ دنده) حل شد

0

سلام خدمت شما دوست عزیز

بلی دقیقا همینطور که فرمودید این خطا برای زمانی است که چرخه را فعال کنید ولی اقدام به طراحی و ایجاد آیتم اولیه در آن نکنید

این نوشته در 2 ماه قبل توسط PG-Admin اصلاح شد
Pejman_Aslani شروع کننده موضوع 12 اسفند 1402 8:58 ق.ظ
این نوشته در 2 ماه قبل توسط PG-Admin اصلاح شد

سلام و خسته نباشید سوالی داشتم در مورد اینکه ما نیاز داریم داخل برنامه ایی که مینویسیم مشتری توی برنامه تیکت لاگین کنه برای اختصاص دادن نام کاربری و رمز عبور فقط جهت تایید هویت مشتری باید چه روندی صورت بگیره؟ و از کدوم سرویس برای این منظور باید استفاده کنم

PG-Admin PG-Admin 13 اسفند 1402 5:19 ب.ظ

با سلام
چنانچه شما نیاز دارید تیکت مورد نظر از طرف خود مشتری ثبت شود
کافیه در سرویس تیکت جای نام کاربری و کلمه عبور از نام کاربری و کلمه عبور مشتری خود استفاده کنید
سرویس خودش سطح دسترسی و اعتبار سنجی رو انجام میده
فقط روی اون نوع تیکت در تنظیمات شخصی سازی سی آر ام حتما قابلیت مشتری اجازه ایجاد و ویرایش این آیتم را دارد فعال باشد

اشتراک:
پیمایش به بالا