آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

SearchIdentity و Searchticket

6 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
168 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

با اسناد موجود و سوالات همچنان قادر به فراخوانی سرویس های SearchIdentity و Searchticket نیستم. ممنون میشم یک سمپل پر شده ارسال بفرمایید

کوئری CustomerNumber==59846

6 پاسخ
0
شروع کننده موضوع

برای این حالت خطای syntax دریافت می کنم، علاوه بر اینکه سندی ندارم متوجه شوم logicalOperator چیست!

{
"typeKey": "string",
"queries": [
{
"logicalOperator": 0,
"field": "CustomerNumber",
"operator": 0,
"value": "59846",
"leafLogicalOperator": 0,
"leafNegate": true,
"leafs": [
null
]
}
],

"pageNumber": 0,
"pageSize": 0,
"showPreviews": true,
"showExtendedPreviews": true
}

 

برای این حالت هم خطای syntax دریافت می کنم.

 

"typeKey":"",
"query":"CustomerNumber==59846"

 

0

با سلام و احترام

در سوال اول فرمودید SearchIdentity و Searchticket ، لطفا بفرمایید متد find را روی کدام api و برای کدام crmobject کال میکنید؟

در خصوص سوال دوم هم که باید در "typeKey" کد نوع crmobject ای که متد find را برای آن کال میکنید وارد کنید.

logicalOperator هم عملگرهای منطقی هستن (ORNOT=3،AND=0،OR=1،ANDNOT=2)   که در پارامتر  queries در صورت استفاده از چند کوئری و find براساس چند فیلد قابل استفاده میباشد.

با سپاس از همراهی شما

این نوشته در 2 ماه قبل توسط m.yadegar اصلاح شد
0
شروع کننده موضوع

با سلام و احترام

از دو آدرس زیر استفاده می شود. مجددا خواهشمند ارسال  سمپل موفق برای فراخوانی دو سرویس  SearchIdentity و Searchticket هستم. دوفیلد typeKey و query چگونه مقداردهی شود؟

http://192.168.0.92/Services/API/IIdentity.svc
http://192.168.0.92/services/api/iticket.svc

 

{
"typeKey":"",
"query":""
}

 

0

با سلام و احترام

کدی که ابتدا فرستادید مربوط به سرویس های rest میباشد و آدرس های وب سرویسی که مجدد ارسال فرمودید مربوط به سرویس های soap.

لطفا بفرمایید از سرویس های rest و swagger استفاده میکنید یا soap، تا راهنمایی دقیقتری خدمتتان ارائه گردد. 

یک نمونه سمپل برای متد Searchticket ، در ابزار تست wcftestclient خدمتتان ارائه میگردد. که دراین مثال در وب سرویس ticket سرچ براساس customernumber انجام میشود.

لازم به ذکر است "typeKey" کد موجودیت تیکت در شخصی سازی crm در نرم افزار خودتان میباشد و پارامتر "query" هم شرطی است که سرچ بر اساس آن انجام میشود.

 

<s:Envelope xmlns:s="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">
<s:Header>
<Action s:mustUnderstand="1" xmlns="http://schemas.microsoft.com/ws/2005/05/addressing/none"> http://tempuri.org/ITicket/SearchTicket</Action>
</s:Header>
<s:Body>
<SearchTicket xmlns="http://tempuri.org/">
<username>admin</username>
<password>123456</password>
<typeKey>ticket_test</typeKey>
<query>CustomerNumber=="100"</query>
</SearchTicket>
</s:Body>
</s:Envelope>

 

این نوشته در 2 ماه قبل 2 بار توسط m.yadegar اصلاح شد
0
شروع کننده موضوع

قصد فراخوانی وب سرویس های SOAP به آدرسی که در پاسخ قبل ارسال شد را دارم.

طبق راهنمایی همکاران شما سعی کرده بودم از swagger موجود استفاده کنم که متاسفانه ساختار کاملا متفاوت بود.

موردی که ارسال فرمودید در محیط postman به شرح زیر با خطا مواجه شد.

{
"typeKey":"ticket_test",
"query":"CustomerNumber==100"
}
 
{
    "TicketInfo": null,
    "TicketInfoList": null,
    "Message": "Invalid TypeKey",
    "ApiGw_Code": "d456e945-2549-42e9-8d65-1c9ddf4be420",
    "httpStatus": "OK",
    "CrmId": "00000000-0000-0000-0000-000000000000",
    "ResponseDesc": "",
    "Success": "false",
    "ResponseType": "",
    "httpStatusCode": 200
}

لطفا با توجه به ورودی محیط postman که در مورد بالا هم مشخص می باشد، راهنمایی بفرمایید برای این دو پارامتر چه مقادیری می توانم ارسال کنم. مثال مورد نظر من مورد زیر هست. این شناسه را خودم ایجاد کردم و مطمئن هستم در CRM وجود دارد.{

"typeKey":"ticket",
"query":"CustomerNumber==59846"
}
 
{
    "TicketInfo": null,
    "TicketInfoList": null,
    "Message": "invalid syntax",
    "ApiGw_Code": "e216bfe5-e03b-4cf0-9e41-90e28de0a20a",
    "httpStatus": "OK",
    "CrmId": "00000000-0000-0000-0000-000000000000",
    "ResponseDesc": "",
    "Success": "false",
    "ResponseType": "",
    "httpStatusCode": 200
}

 

0

با سلام و احترام

خدمتتان عرض کردم نمونه سمپل ارسالی برای متد Searchticket ، در ابزار تست wcftestclient خدمتتان ارائه شده بود نه Postman. در صورتیکه مسلط به Postman نیستید به راحتی میتوانید از ابزار تست wcftestclient برای تست api ها استفاده نمایید. مستندات api ها هم در لینک زیر در دسترس میباشد.

https://developer.payamgostar.com/soap-docs

نمونه سمپل برای search تیکت بر اساس شماره مشتری در postman هم خدمتتان ارائه میگردد:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<s:Envelope xmlns:s="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">
<s:Header>
</s:Header>
<s:Body>
<SearchTicket xmlns="http://tempuri.org/">
<username>؟؟؟</username>
<password>؟؟؟</password>
<typeKey> ticket</typeKey>
<query>CustomerNumber=="59846"</query>
</SearchTicket>
</s:Body>
</s:Envelope>

(لازم به ذکر است ticket کد موجودیت تیکت در شخصی سازی crm در نرم افزار خودتان میباشد و 59846 نیز شماره مشتری در نرم افزار شما میباشد که دارای تیکت میباشد)

این نوشته در 2 ماه قبل توسط m.yadegar اصلاح شد
اشتراک:
پیمایش به بالا