درود
سیستم آموزشی قبلی موسسه از طریق وب سرویس با سامانه CRM لینک شده است. هر زبان آموز پس از انتقال به CRM یک CRMID دریافت میکند. برای برخی از زبان آموزان کد اختصاص داده می شود ولی در CRM مشخصات آنها ایجاد نمیشود. که باید مجدد انتقال صورت گیرد و یک کد جدید اختصاص داده میشود. برای برخی از زبان آموزان پس از انتخاب گزینه انتقال، کد جدید اختصاص داده نمیشود و نمیتوان مجدد زبان آموز را انتقال داد.
خواهشمند است در اسرع وقت بررسی و راهنمایی فرمایید.
این مشکل ماه ها قبل بصورت تیکت در پنل کاربری این موسسه ثبت شده است.
با تشکر
علت خطاء:
مقداری که برای موبایل یا مقدار فیلدهای اضافه در نظر گرفته شده است، نامعتبر است. برای مثال:
موبایل:
- 0918Hi0892611
- 91808926
- 3433890
فیلد اضافه:
- فیلد تاریخ شمسی و میلادی
- مقادیر متن، عدد و ...
راهحل سریع:
میتوان از WCF Test Client به عنوان ابزاری آماده جهت تست دادههای ارسالی به سرویس استفاده کرد. جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
درود
این موارد را چک کردم. اشتباهی در فیلدهای تکمیلی وجود نداشت و با همان فرمتی که بقیه افراد را ثبت کردیم، افراد جدید را هم ثبت کردیم. برای انتقال اساتید قبل از آپدیت CRM موردی نداشتیم و به راحتی انتقال پیدا میکردند ولی بعد از آپدیت پیغام خطا میدهد
متاسفانه در حال حاضر این قابلیت از طریق وبسرویسها پیاده سازی نشده است.
ممنون
آیا راه حل جایگزین برای به دست آوردن وضعیت کارتابل ها در هر فرصت وجود دارد یا خیر؟
لطفا راه حل جایگزین را اعلام بفرمایید تا بتونیم وضعیت کارتابل ها رو بر روی سایت نمایش دهیم؟
سلام بنده درخواست راه حل جایگزین برای نمایش وضعیت کارتابل ها دارم
لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید
در حال حاضر فقط یک راه حل وجود دارد و اینکه وب سرویسی جهت ذخیره فرآیندها ایجاد نمایید. با کلیک بر روی هر دکمه فعالیت در چرخه یک فعالیت وب سرویس فراخوانی کنید که به این وب سرویس شناسه آن آیتم و مرحله چرخه ارسال شود. مقادیر این دو فیلد را در بانک ثانویهای ذخیره کنید و هر گاه نیاز داشتید به این بانک مراجعه کنید. 😍
به کمک روش فوق میتوانید به آخرین مرحله دسترسی پیدا کنید و اینکه تا زمان حال آیتم در چه کارتابلهای بوده است.
سلام روز بخیر
به وب سرویسی نیاز داریم که پس از دریافت تماس تلفنی از سوی مخاطبان ثبت شده در crm به ما بگه که تماس گیرنده از کدام دسته بندی بانک اطلاعاتی میباشد.
(جهت برقراری تماس مستقیم مخاطب به داخلی های تعریف شده در سیستم ویپ)
ممنونم
بر روی نوعها در صفحه شخصی سازی آیتمهای سی آر ام، قابلیت فعال است که با وضعیتهای "ایجاد"، "ویرایش" و "حذف" یک وب هوک فراخوانی میکند. بدین صورت اگر یکی از رخدادهای فوق رخ دهد سرویس شما فراخوانی میشود و آنگاه شما به هویت مرتبط آن تماس تلفنی دسترسی دارید.
سلام
من فکر کنم سوالم رو اشتباه پرسیدم
من به یک وب سرویس احتیاج دارم که از یک نرم افزار دیگه ای این وب سرویس را صدا بزنم و شماره تلفن ( موبایل و ثابت ) به این وب سرویس ارسال کنم و در جواب نام دسته بانک اطلاعاتی را بهم برگرداند
رادین عزیز، به دلیل قدیمی بودن تیکت، لطفاً با واحد "صدای مشتری" تماس بگیرید و بفرمایید شما رو به واحد پشتیبانی محصول وصل کنند.
ماژول استفاده از وب سرویس غیرفعال است لطفاً با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و بفرمایید که ماژول "وب سرویس" فعال کنند.
اگر به نتیجه نرسیدید لطفاً از طریق امور مشتریان با واحد پشتیبانی محصول تماس بگیرید(آ. نصری).
سلام وقت بخیر
برای انتقال اطلاعات از برنامه آموزشی خودمان به CRM از طریق وب سرویس مشکل ایجاد شده.
لطفا راهنمایی بفرمایید
رادین عزیز، بفرمایید که مشکل چیست و چه چیزی میخواید انتقال بدید. در نظر داشته باشید از بخش تالار جامعه کاربران نمونه کدهای مفیدی برای تمرین تهیه شده است، مطالعه فرمایید.
متاسفانه فایل اتچ نمیشه
قبلا هم همین مشکل را داشتیم. اگر لطف بفرمایید ریموت بشید روی سیستم ممنون میشم
متاسفانه ریموت ممکن نیست، میتوانید با امور مشتریان تماس بگیرید و درخواست یک جلسه تلفی داشته باشید در غیر اینصورت فایل را اینترنت اپلود کنید و لینک آن را اینجا قرار دهید.
از طریق سایتهای آپلود فایل عکس آپلود کنید و لینک دانلود در اختیار بنده قرار بدید.
با سلام
درخواست ارسال وب سرویس ها را جهت اتصال crm به وب سایت ووردپرس را دارم باتشکر
متوجه نشدم، اگر قصد دارید فقط به مستندات دسترسی داشته باشید لطفاً مسیر زیرا بر روی سروی که پیام گستر نصب شده است دنبال کنید:
c:\program files 86\1st\payamgostar\webconsole\myfirst\help
اخرین نسخه مستندات را میتوانید مشاهده کنید.
سلام