آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

[حل شده] وب سرویس

59 ارسال ها
6 کاربران
2 Likes
852 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

درود

سیستم آموزشی قبلی موسسه از طریق وب سرویس با سامانه CRM لینک شده است. هر زبان آموز پس از انتقال به CRM یک CRMID دریافت میکند. برای برخی از زبان آموزان کد اختصاص داده می شود ولی در CRM مشخصات آنها ایجاد نمیشود. که باید مجدد انتقال صورت گیرد و یک کد جدید اختصاص داده میشود. برای برخی از زبان آموزان پس از انتخاب گزینه انتقال، کد جدید اختصاص داده نمیشود و نمیتوان مجدد زبان آموز را انتقال داد.

خواهشمند است در اسرع وقت بررسی و راهنمایی فرمایید. 

این مشکل ماه ها قبل بصورت تیکت در پنل کاربری این موسسه ثبت شده است. 

با تشکر

32 پاسخ
0

علت خطاء:

مقداری که برای موبایل یا مقدار فیلدهای اضافه در نظر گرفته شده است، نامعتبر است. برای مثال:

موبایل:

  1. 0918Hi0892611
  2. 91808926
  3. 3433890

فیلد اضافه:

  1. فیلد تاریخ شمسی و میلادی
  2. مقادیر متن، عدد و ...

راه‌حل سریع:

می‌توان از WCF Test Client به عنوان ابزاری آماده جهت تست داده‌های ارسالی به سرویس استفاده کرد. جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

این نوشته در 5 سال قبل توسط Omid Nasri اصلاح شد
0
شروع کننده موضوع

درود

این موارد را چک کردم. اشتباهی در فیلدهای تکمیلی وجود نداشت و با همان فرمتی که بقیه افراد را ثبت کردیم، افراد جدید را هم ثبت کردیم. برای انتقال اساتید قبل از آپدیت CRM موردی نداشتیم و به راحتی انتقال پیدا میکردند ولی بعد از آپدیت پیغام خطا میدهد

Omid Nasri 11 شهریور 1398 6:10 ب.ظ

تماس گرفته می‌شود.

0

متاسفانه در حال حاضر این قابلیت از طریق وب‌سرویس‌ها پیاده سازی نشده است.

crm.nilgam 9 مهر 1398 10:13 ق.ظ

ممنون
آیا راه حل جایگزین برای به دست آوردن وضعیت کارتابل ها در هر فرصت وجود دارد یا خیر؟

crm.nilgam 10 مهر 1398 10:38 ق.ظ

لطفا راه حل جایگزین را اعلام بفرمایید تا بتونیم وضعیت کارتابل ها رو بر روی سایت نمایش دهیم؟

crm.nilgam 14 مهر 1398 8:59 ق.ظ

سلام بنده درخواست راه حل جایگزین برای نمایش وضعیت کارتابل ها دارم
لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید

0

در حال حاضر فقط یک راه حل وجود دارد و اینکه وب سرویسی جهت ذخیره فرآیندها ایجاد نمایید. با کلیک بر روی هر دکمه فعالیت در چرخه یک فعالیت وب سرویس فراخوانی کنید که به این وب سرویس شناسه آن آیتم و مرحله چرخه ارسال شود. مقادیر این دو فیلد را در بانک ثانویه‌ای ذخیره کنید و هر گاه نیاز داشتید به این بانک مراجعه کنید. 😍 

Omid Nasri 14 مهر 1398 9:44 ق.ظ

به کمک روش فوق می‌توانید به آخرین مرحله دسترسی پیدا کنید و اینکه تا زمان حال آیتم در چه کارتابل‌های بوده است.

0

سلام روز بخیر

به وب سرویسی نیاز داریم که پس از دریافت تماس تلفنی از سوی مخاطبان ثبت شده در crm به ما بگه که تماس گیرنده از کدام دسته بندی بانک اطلاعاتی میباشد.

(جهت برقراری تماس مستقیم مخاطب به داخلی های تعریف شده در سیستم ویپ)

ممنونم

 

0

بر روی نوع‌ها در صفحه شخصی سازی آیتم‌های سی آر ام، قابلیت فعال است که با وضعیت‌های "ایجاد"، "ویرایش" و "حذف" یک وب هوک فراخوانی می‌کند. بدین صورت اگر یکی از رخدادهای فوق رخ دهد سرویس شما فراخوانی می‌شود و آنگاه شما به هویت مرتبط آن تماس تلفنی دسترسی دارید.

 

0

سلام
من فکر کنم سوالم رو اشتباه پرسیدم

من به یک وب سرویس احتیاج دارم که از یک نرم افزار دیگه ای این وب سرویس را صدا بزنم و شماره تلفن ( موبایل و ثابت ) به این وب سرویس ارسال کنم و در جواب نام دسته بانک اطلاعاتی را بهم برگرداند

asroon 27 آذر 1398 1:03 ب.ظ

اگه نیاز به توضیح بیشتر داره تماس بگیرم خدمتتون.

Omid Nasri 27 آذر 1398 2:15 ب.ظ

بله

asroon 27 آذر 1398 7:57 ب.ظ
این نوشته در 5 سال قبل توسط asroon اصلاح شد

سلام آقای مهندس
امتحان کردیم این ارور رو میده.
راهنمایی کنید لطفاً

0

رادین عزیز، به دلیل قدیمی بودن تیکت، لطفاً با واحد "صدای مشتری" تماس بگیرید و بفرمایید شما رو به واحد پشتیبانی محصول وصل کنند.

0

ماژول استفاده از وب سرویس غیرفعال است لطفاً با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و بفرمایید که ماژول "وب سرویس" فعال کنند.

Omid Nasri 30 آذر 1398 1:37 ب.ظ

اگر به نتیجه نرسیدید لطفاً از طریق امور مشتریان با واحد پشتیبانی محصول تماس بگیرید(آ. نصری).

0
شروع کننده موضوع

سلام وقت بخیر 

برای انتقال اطلاعات از برنامه آموزشی خودمان به CRM از طریق وب سرویس مشکل ایجاد شده.

لطفا راهنمایی بفرمایید

Omid Nasri 8 مرداد 1399 5:19 ب.ظ

رادین عزیز، بفرمایید که مشکل چیست و چه چیزی میخواید انتقال بدید. در نظر داشته باشید از بخش تالار جامعه کاربران نمونه کدهای مفیدی برای تمرین تهیه شده است، مطالعه فرمایید.

radin شروع کننده موضوع 9 مرداد 1399 8:38 ب.ظ

مشکل رو پیوست کردم خدمتتون

radin شروع کننده موضوع 9 مرداد 1399 8:38 ب.ظ

فایل

0
شروع کننده موضوع

متاسفانه فایل اتچ نمیشه

این نوشته در 4 سال قبل 2 بار توسط radin اصلاح شد
0
شروع کننده موضوع

قبلا هم همین مشکل را داشتیم. اگر لطف بفرمایید ریموت بشید روی سیستم ممنون میشم

Omid Nasri 11 مرداد 1399 4:24 ب.ظ

متاسفانه ریموت ممکن نیست، می‌توانید با امور مشتریان تماس بگیرید و درخواست یک جلسه تلفی داشته باشید در غیر اینصورت فایل را اینترنت اپلود کنید و لینک آن را اینجا قرار دهید.

0
شروع کننده موضوع

فایل را چجوری باید آپلود کنم؟

پیغام خطا میدهد

این نوشته در 4 سال قبل 2 بار توسط radin اصلاح شد
Omid Nasri 14 مرداد 1399 3:54 ب.ظ

از طریق سایت‌های آپلود فایل عکس آپلود کنید و لینک دانلود در اختیار بنده قرار بدید.

0

با سلام

درخواست ارسال وب سرویس ها را جهت اتصال crm  به وب سایت ووردپرس را دارم باتشکر

Omid Nasri 19 شهریور 1399 3:05 ب.ظ

متوجه نشدم، اگر قصد دارید فقط به مستندات دسترسی داشته باشید لطفاً مسیر زیرا بر روی سروی که پیام گستر نصب شده است دنبال کنید:
c:\program files 86\1st\payamgostar\webconsole\myfirst\help
اخرین نسخه مستندات را می‌توانید مشاهده کنید.

0
شروع کننده موضوع

سلام

تصویر مشکل

Omid Nasri 23 مهر 1399 11:11 ق.ظ

یکی از مقادیر فیلدهای اضافه، شامل داده نامعتبر است.

radin شروع کننده موضوع 23 مهر 1399 11:36 ق.ظ

باید از طرف خودمون بررسی بشه درسته؟

Omid Nasri 30 مهر 1399 11:27 ق.ظ

بله

صفحه 2 / 3
اشتراک:
پیمایش به بالا