آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

مشکل در برخی از وب سرویس ها

11 ارسال ها
3 کاربران
2 Likes
211 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

با سلام

من از متد iidentity برای ثبت اطلاعات مشتریان می خواستم استفاده کنم که مستندات وب سرویس با خود وب سرویس هم خوانی نداره و یه سری از پارامترهایی که می خوام ثبت کنم اصلا تو وب سرویس نیست ولی توی داکیومنتش هست. یه مورد دیگه اینه که می رم از متد savecustomer استفاده می کنم خطا میده که "خطا در دریافت اطلاعات. تنظیمات مربوط به مخاطب های ناشناس انجام نشده است." چیکار باید کرد؟

این کلید هایی ام که تو نرم افزار واسه هر موجودیت تعریف میشه رو من نفهمیدم کجا باید استفاده کنیم.

 

aminehosati 6 آذر 1398 11:03 ق.ظ

سلام.
اوسطی هستم از تامین سرمایه ملت.
اقای نصری دو تا وب سرویس جدید به همکاران ما دیروز معرفی کردید گویا. iperson.svg و iorganization.svg لطف بفرمایید فایل داکیومنت مربوطه را ارسال کنید.

Omid Nasri 7 آذر 1398 11:07 ق.ظ

در پست جدیدی که ارسال کردین پیوست شد.

8 پاسخ
1

پاسخ:

  1. سرویس IIdentity نوع عمومی است برای هویت‌های حقوقی و حقیقی و داده‌های مشترک بین این دو نوع را برمی‌گرداند. برای دسترسی کامل به اعضاء هویت حقیقی از سرویس IPerson.svc و IOrganization.svc برای هویت‌های حقوقی استفاده شود.
  2. سرویس SaveCustomer منسوخ شده است.
  3. دلیل و آموزش فراخوانی کلید‌های سی‌آرام در اینجا قابل دسترس است.
0
شروع کننده موضوع

1. وب سرویس دیگه ای هم هست که منسوخ شده باشه؟

2. ما الان می خوایم از ContractWebService برای ثبت اطلاعات قرارداد، از Payment WebService برای ثبت اطلاعات مبالغ دریافتی روی قرارداد، استفاده کنیم. اینا الان مشکلی که ندارن؟

3. نکته بعدی اینکه ما حدود 100 نوع هویت مختلف (و در ادامه بیشتر هم میشه) داریم که به صورت دوتایی به یه کاربر خاص تعلق دارن و مشتری هر کاربر رو می خوایم اختصاصی برای خودش ثبت کنیم. اینجا من باید از CrmObjectTypeCode برای هر هویت استفاده کنم؟ چون توی همه موجودیت های سیستم (مثه قرارداد، دریافت و ...) یه همچین داستانی داریم. این CrmObjectTypeCode همون کلیدی هست که توی موجودیت ها تعریف می کنم دیگه؟

4. توی یه موجودیت، مثلا قرارداد، من یه سری مستر فیلد دارم که توی موجودیت اصلی وجود دارن. زیر مجموعه این موجودیت من اومدم یه سری قرارداد اختصاصی برای کاربرام تعریف کردم. زمانی که دارم از وب سرویس استفاده می کنم و می خوام اطلاعات رو ثبت کنم، باید برای ثبت اطلاعات توی مستر فیلد با فیلدهایی که توی قرارداد اختصاصی هست، کار خاصی انجام بدم؟ تفکیک خاصی قائل بشم؟ یا نه.

این نوشته در 5 سال قبل توسط melat اصلاح شد
0

پاسخ:

  1. سرویس منسوخ شده دیگری یافت نشد.
  2. سرویس‌های نامبرده، خیر مشکلی ندارند.
  3. فرموده‌اید که "به صورت دوتایی به یه کاربر خاص تعلق دارن"، سوال اشتباه تایپ شده است زیرا که در سی‌آرام پیام‌گستر امکان اتصال دو هویت به یک کاربر ممکن نیست. برای آشنایی با CrmObjectType پیشنهاد می‌شود مطالب این صفحه را مطالعه کنید تا به پاسخ برسید.
  4. خیر لازم به تفکیک نیست.
این نوشته در 5 سال قبل توسط Omid Nasri اصلاح شد
0
شروع کننده موضوع

ممنون از پاسخ گویی.

منظور از دو نوع هویت، هویت حقیقی و حقوقی بود. یعنی یه کاربر، هم بتونه موجودیت مشتری حقیقی و هم مشتری حقوقی مخصوص به خودش رو داشته باشه.

یه سوال دیگه اینکه لیست خطاهای سیستم رو به صورت یکجا ندارین؟

این نوشته در 5 سال قبل توسط melat اصلاح شد
0

متاسفانه لیست از خطاها موجود نیست، ولی درخواست شما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

0
شروع کننده موضوع

1. تو وب سرویس OrganizationWebService من شناسه ملی یه شرکت رو چطور می تونم ثبت کنم؟

2. refid چی هست و چه کاربردی داره؟

3. برای اینکه یه قرارداد رو از طریق وب سرویس ثبت کنم و به مشتری خاص خودش هم لینک بشه باید صرفا با شناسه مشتری مربوطه ارسالش کنم یا کار دیگه ای هم باید انجام بشه؟

 

 

0
شروع کننده موضوع

من واقعا نمی دونم باید با خطاهایی که سیستم می ده چیکار کنم. اگه یه راهنمایی، یه داکیومنتی چیزی در این خصوص می تونید در اختیارمون بذارید ممنون میشم.

در ضمن متدها با داکیومنت هایی که داریم همخوانی صد در صدی نداره. یه جاهایی یه سری پارامترا یا تو داکیومنت نیستن یا تو متد نیستن

Omid Nasri 8 مرداد 1398 3:41 ب.ظ

دوست گرامی، ممنون میشم خطاهای که مشاهده می‌کنید را در همین پست پیوست کنید تا به شما پاسخ دهیم.

0

پاسخ:

  1. می‌توان از فیلد CustomerNo تحت عنوان "شماره مشتری" استفاده کرد.
  2. مطلب "کاربرد RefId در وب‌سرویس‌ها" مطالعه شود.
  3. برای درج آیتم‌ در سوابق یک هویت حقیقی یا حقوقی کافیست فیلد IdentityId که بر روی فرم، قرارداد، فرصت و یا ... وجود دارد شناسه هویت وارد شود.
اشتراک:
پیمایش به بالا