با سلام.
با استفاده از وب سرویس سایت یک وظیفه ثبت کرده است، اما این وظیفه طی 3 روز متوالی با شماره سفارش (وظیفه) های متفاوت در crm ثبت شده است .
چطور همچنین چیزی امکان دارد ؟
نکته : در سایت فقط یکبار فرآیند ثبت انجام شده و بعد از آن هیچ چرخه یا بخشی برای بررسی صحت اجرا و یا نگهداری درخواست ها نداریم که چند بار درخواست ثبت وظیفه به crm ارسال شود .
سلام و درود
جناب آقای نصر ی
دوبار تماس گرفته شده است با پشتیبانی و متاسفانه تا کنون جواب درستی دریافت نشده است. خواهشمند است راهنمایی فرمایید چون مربوط به وب سرویس می باشد
با تشکر
صدیقیان
یک درخواست از سمت وب سرویس برای crm ارسال شده سپس وظیفه متناسب با آن در crm قرار گرفته است.
مشکل اینجا است که طی 2 روز متوالی بعدی همان درخواست دوباره در crm به عنوان وظیفه جدید ثبت شده است.
یعنی برای یک درخواست وب سرویس 3 تا وظیفه طی روزهای متفاوت ثبت شده است.
لطفاً باگها را از طریق واحد پشتیبانی پیگیری کنید و بفرمایید که درخواست شما باب باگ وب سرویس است نه سوال وب سرویسی.