آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

ثبت وظیفه تکراری

5 ارسال ها
3 کاربران
0 Likes
193 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

با سلام.

با استفاده از وب سرویس سایت یک وظیفه ثبت کرده است، اما این وظیفه طی 3 روز متوالی با شماره سفارش (وظیفه) های متفاوت در crm ثبت شده است .

چطور همچنین چیزی امکان دارد ؟

نکته : در سایت فقط یکبار فرآیند ثبت انجام شده و بعد از آن هیچ چرخه یا بخشی برای بررسی صحت اجرا و یا نگهداری درخواست ها نداریم که چند بار درخواست ثبت وظیفه به crm ارسال شود .

SAP 10 شهریور 1398 11:49 ق.ظ

سلام و درود
جناب آقای نصر ی
دوبار تماس گرفته شده است با پشتیبانی و متاسفانه تا کنون جواب درستی دریافت نشده است. خواهشمند است راهنمایی فرمایید چون مربوط به وب سرویس می باشد
با تشکر
صدیقیان

Omid Nasri 10 شهریور 1398 2:07 ب.ظ

میشه بیشتر توضیح بدید با جزئیات کامل‌تر.

faracms شروع کننده موضوع 10 شهریور 1398 6:36 ب.ظ

یک درخواست از سمت وب سرویس برای crm ارسال شده سپس وظیفه متناسب با آن در crm قرار گرفته است.
مشکل اینجا است که طی 2 روز متوالی بعدی همان درخواست دوباره در crm به عنوان وظیفه جدید ثبت شده است.

یعنی برای یک درخواست وب سرویس 3 تا وظیفه طی روزهای متفاوت ثبت شده است.

برچسب‌های موضوع
1 پاسخ
0

لطفاً باگ‌ها را از طریق واحد پشتیبانی پیگیری کنید و بفرمایید که درخواست شما باب باگ وب سرویس است نه سوال وب سرویسی.

اشتراک:
پیمایش به بالا