آخرین شماره وظیفه ث...
 
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

آخرین شماره وظیفه ثبت شده

8 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
139 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

با سلام.

چگونه از طریق وب سرویس می توان به آخرین شماره وظیفه ثبت شده در crm دسترسی پیدا کرد ؟

نیاز است شماره سفارش های سایت و crm یکسان سازی شود برای همین منظور باید آخرین شماره وظیفه موجود از crm گرفته شود.

 

با تشکر

4 پاسخ
0

ITask سرویسی است که از طریق آن می‌توان به عملیات‌های ایجاد، ویرایش، حذف و جستجو وظیفه‌ها دسترسی یافت. متاسفانه تابعی برای دسترسی به آخرین وظیفه ثبت شده وجود ندارد اما می‌توان از تابع SearchTask برای پیدا کردن وظایف با استفاده از فیلتر تاریخ اقدام کرد و رکوردهای برگردانده شده را بر اساس تاریخ مرتب نمود و اینگونه می‌توان به آخرین رکورد دسترسی یافت.

نکته:

می‌توان بر روی نوع وظیفه در سی‌آرام فیلد اضافه افزود و برای هر وظیقه کلید منحصر به فردی به فیلد مرتبط تخصیص داد اینگونه می‌توان تسک‌های مرتبط هر سفارش را یافت.

 

0

آموزش:

Omid Nasri 10 شهریور 1398 11:13 ق.ظ

از فیلدهای که در مطلب بالا آورده شده است می‌توان جهت جستجو استفاده کرد.

0
شروع کننده موضوع

ممنون برای ارائه توضیحات.

اگر شماره وظیفه ای که من از طریق وب سرویس بدست آوردم ، در همان لحظه و همزمان توسط یک وظیفه دیگر گرفته شد چه اتفاقی برای درخواست من می افتد ؟

وظیفه ثبت نمیشود؟ یا روی وظیفه فعلی جایگزین میشود ؟

 

Omid Nasri 10 شهریور 1398 12:45 ق.ظ

اگر منظور شما از شماره وظیفه CrmId هستش، هر درخواست ارسال شده به سرور یک CrmId متفاوت دریافت خواهد کرد و هیچ وقت یکسان نخواهند بود در غیراینصورت لطفاً توضیحات بیشتری ارائه بدید.

Omid Nasri 10 شهریور 1398 2:09 ب.ظ

منظورتون رو از شماره وظیفه متوجه نمی‌شوم. توضیحات بیشتر با جزئیات. ممنون

faracms شروع کننده موضوع 10 شهریور 1398 6:26 ب.ظ

اگر CrmId برای ثبت وظیفه موجود باشد ، آن درخواست به عنوان ویرایش در نظر گرفته میشود .خیر منظور من شماره سفارش است .
در بخش مشخصات اضافه یک فیلد به نام جزئیات سفارش وجود دارد که داخل آن شماره سفارش داریم.
در پیوست نمونه آن قرار گرفت.

هدف همانطور که در بالا گفته شد یکسان سازی است، دنبال یک فیلد منحصر به فرد هستم که از طریق وب سرویس قابل دسترس باشد.

0

شما در حال استفاده از فیلد شناسه خودکار هستید و این فیلد عملاً شماره تکراری صادر نمی‌کند. در نظر داشته باشید خود شما همچنین می‌توانید بر روی صفحه یک فیلد "اضافه‌ی دیگری" اضافه نماید و امکان ویرایش آن را غیرفعال کنید و از طریق سرویس شما مقدار دهی شود، اینگونه هیچ وقت تکراری ثبت نمی‌شود و اگر تکراری به هر دلیلی ایجاد شود لازم نیست با پیام گستر تماس بگیرید و مشمول یک هزینه زمانی شوید تا شناسایی و رفع خطاء گردد. 

نکته:

اگر دو سرویس جدا همزمان یک ظیفه خاص را فراخوانی کنند، تغییرات هر دو بر روی وظیفه اعمال می‌گردد ولی این آخرین درخواست است که همیشه بر روی وظیفه Override انجام می‌دهد.

اشتراک:
پیمایش به بالا