از کار افتادن وب سر...
 
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

از کار افتادن وب سرویس crm پس از بروزرسانی

12 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
145 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

سلام وقت بخیر 

بنده قبلا کدهای crm را به زان php نوشته و در اینجا https://developer.payamgostar.com/forum/source-code/1-28 منتشر کرده ام 

با توجه به اینکه قبلا سیستم کار میکرده و تا قبل از به روز رسانی هم کامل وب سرویس متصل بوده است لطفا بفرمایید آیا در وب سرویس ها تغییراتی به وجود آمده است یا ممکن است تنظیمات اتصال از جانب crm صفر شده باشد و نیاز باشد دوباره تنظیمات صورت گیرد

در صورت تغییر وب سرویس یک داکیومنت مناسب ارسال نمایید و به WCF ارجاع ندهید چون WCF هم به درستی کار نمیکند و علاوه بر آن کلی فیلد ناشناخته ارسال میشه که به دلیل نامگذاری نامناسب واقعا مشخص نیست داره چه اتفاقی میفته

خطای جدید برای اینکه وب سرویس از کار افتاده است :

stdClass Object
(
[SavePersonResult] => stdClass Object
(
[Message] =>
Res.General.Error.NumberingTemplate_ItemValueNotMeetAutoNumberPattern
[Success] =>
[CrmId] => 00000000-0000-0000-0000-000000000000
)

)

تا قبل از بروزرسانی کامل همگام و درست بوده است ، ممنون از پیگیری

PG-Admin PG-Admin 13 دی 1399 12:28 ق.ظ

سلام
خطای یاد شده به معنای طول آیتم مورد نظر با الگوی شمارنده همخوانی ندارد است
یعنی شما شماره (چه هویت--چه آیتم مالی) پاس داده اید که با ساختار قالب شماره دهی اون نوع هویت مورد نظر همخوانی ندارد

10 پاسخ
0
شروع کننده موضوع

سلام برادر خسته نباشید ، من که میدونم خطا برای چیه و مشکل ترجمه که ندارم عزیزم ، شما به ما راهکار بده ، سیستم داشته مثل بنز کار میکرده و متصل هم بوده CRM که بعد از بروز شدن به نسخه جدید از کار افتاده و این مشکل از جانب شماست که یا تغیرات اعمال شده و مستندات لازم را ندارید برای ارائه یا راهکار بدید برای حلش / من که CRM را تنظیم شماره گذاری سند نکرده بودم شما تنظیم کرده بودید / لطفا یک راهکار مناسب بدید و مثل دفعات قبل لطفا ارجاع ندید به اینور و اونور / پشتیبانی اسمش روش هست رفع اشکال . یک راهکار مناسب بدید برای اینکه سیستم مثل روال قبل برگرده به حالت قبلی که داشته کار میکرده 

ما در نهایت خروجی CRMid که سیستم به ما میدهد را در سیستم خود در بانک اطلاعاتی نگهداری میکنیم

نمونه کدهای قابل استفاده هم قبلا خودم نوشتم و در همین تالار گفتمان برای استفاده عموم گذاشتم که دیگران هم استفاده کنند

حتی مراحل تعریف کلید هم برای دیگران توضیح دادم یعنی اشراف کامل به CRM دارم 

این مشکل باید از طرف شما یک لاگ گرفته بشه و راه حل بدید

ممنون

انتقاد : پشتیبانی خیلی ضعیفی دارید 

 

این نوشته در 3 سال قبل توسط ethernet اصلاح شد
0

سلام مجدد دوست عزیز در سرویس ها هیچ تغییری اتفاق نیوفتاده  

شما یه زحمتی بکش 

لطفا قالب  شماره گذاری این  نوع هویت که قصد ذخیره یا ویرایش آن را دارید  از منوی تنظیمات بخش قالب شماره دهی 

و شماره ایه که در وب سرویس به آن پاس میدید رو برام بنویسید تا با  هم یه بررسی بکنید

 

راهنمایی شما اگر یک هویت به صورت دستی از همین نوع بسازید  و همین شماره  مشتری که الان در وب سرویس به آن پاس میدهید را دستی به آن بدهید  موقع ذخیره باید خطا بدهد

لطفا جواب این مورد رو هم بهم بدهید متشکر

0
شروع کننده موضوع

سلام وقت بخیر خوب دوست من مشکل همینه که ما در کد سیستم تغییری ایجاد نکردیم / وب سرویس هم داشته کار میکرده و بروز رسانی باعث شده از کار افتاده بشه / الآنهنوز برای من گنگ هست / شماره گذاری ها مگربعد از بروزرسانی پاک خواهند شد یا تغییری ایجاد میشود ؟ ورودی وب سرویس در دریافت پارامترها تغییر کرده ؟ 

چون تا جایی که یادم  میاد وب سرویس جایی نداشت برای الگوی شماره گذاری به عنوان پارامتر و خود سیستم انجام میداده

 

0
شروع کننده موضوع
$url = $options['crmurl'].'/services/api/IPerson.svc?wsdl';
$soapClient = new SoapClient( $url );
$params = array(
'username' => $username,
'password' => $password,
'person' => array(
'CrmObjectTypeCode' => 'person',
'CrmObjectTypeIndex' => 24,
'Categories' => array(
array(
'Key' => 'ehsan18300'
)
),
'IdentityType' => 'Person',
'FirstName' => $crms['name'],
'LastName' => $crms['family'],
'FacebookUsername' => $crms['social'],
'Gender' => $crms['genders'],
'NationalCode' => $crms['nationalcode'],
'ColorName' => 'در حال بازاریابی',
'Emails' => array($crms['email1']),
'CustomerNumber' => member_name,
'NickName' => $crms['company'],
'Subject' => 'دسترسی به پنل همکار',
'Description' => 'پر کردن فرم همکار برای ذسترسی به پنل همکار',
'OtherUsername' => $member['member_mobile'],
'Website' => $crms['website'],
'OrganizationName' => $crms['company'],
'PhoneContacts' => array(
array(
'PhonePrefix' => 'Mobile',
'PhoneNumber' => $crms['phone1'],
'PhoneType' => 'موبایل',
'IsDefault' => true
),
array(
'PhonePrefix' => 'شرکت',
'PhoneNumber' => $crms['phone2'],
'PhoneType' => 'تلفن',
'IsDefault' => true
)
),
'AddressContacts' => array(
array(
'Address' => $crms['address'],
'AddressType' => 'شرکت',
'City' => $crms['cities'],
'Country' => 'ایران',
'State' => $crms['province'],
'IsDefault' => true
)
),
)
);

$result = $soapClient->SavePerson($params);
0
شروع کننده موضوع

پس از اینکه هویت ایجاد شد نیز یک فرصت برای هویت ایجاد خواهد شد در ادامه کد

if ($result->SavePersonResult->Success){
global $member;

$d->insert('complitlycrm', array(
'crm_memberid' => member_id,
'crm_membername' => member_name,
'crm_status' => 1,
'crm_date' => time_now,
'crm_crmid' => $result->SavePersonResult->CrmId,
));

$soapClientz = new SoapClient( $options['crmurl'].'Services/API/IOpportunity.svc?wsdl', array('trace' => true) );
$params = array(
'username' => $username,
'password' => $password,
'opportunityInfo' => array(
'OpportunitySourceType' => 'وب سایت',
'OpportunityType' => 'استاندارد',
'SaleStage' => 'عضویت در سایت',
'IdentityId' => $result->SavePersonResult->CrmId,
'Subject' => 'عضویت کاربر فلان در سایت',
'Description' => 'دسترسی به پنل داشبورد همکار هموار شد و فرم را پر کرده است با نام کاربری '.$username.' آماده به کار است',
'CrmObjectTypeCode' => 'ehsan1900s4',
'CrmObjectTypeIndex' => 24,
)
);
$resultz = $soapClientz->SaveOpportunity($params);

if(empty($member['member_email'])){
$d->update('members', array(
'member_email' => $crms['email1'],
), "member_id = '".member_id."'", 1);
}

if(empty($member['member_mobile'])){
$d->update('members', array(
'member_mobile' => $crms['phone1'],
), "member_id = '".member_id."'", 1);
}

$d->update('members_privilege', array(
'member_coin' => $member['member_coin']+10000,
), "member_id = '".member_id."'", 1);

if ($resultz->SaveOpportunityResult->Success){
echo message('روال پرونده برای شما ایجاد شد', 'info');
echo '<script>toastr.success(\'اطلاعات شما در سامانه مشتریان با موفقیت ثبت شد\', \'اطلاع رسانی\', {timeOut: 5000, positionClass: "toast-bottom-right"})</script>';
}

echo message('اطلاعات ارسالی با موفقیت ذخیره شد', 'success');

}else{
echo message('در ذخیره اطلاعات خطایی رخ داده مجدد تلاش کنید', 'error');
}
این نوشته در 3 سال قبل 2 بار توسط ethernet اصلاح شد
0
     'CustomerNumber' => member_name,

الان جای member_name چه مقداری داره ارسال میشه ؟؟؟

بعد لطفا الگوی شماره گذاری این نوع هویت رو هم بهم بگید==> منوی تنظیمات بخش الگو شماره گذاری --- الگویی که در این نوع از هویت در صفحه شخصی سازی استفاده کردید

و سوال بعدی
اینکه گفته بودم یم هویت به صورت دستی تو سی آر ام ذخیره کنید و جای شماره مشتری همین مقداری که در member_name پاس میدهید بزارید آیا سیساتم بهتون خطا میده

ممنون میشم جواب این 3تا سوال رو به تفکیک بهم بدید تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم

ethernet شروع کننده موضوع 14 دی 1399 11:02 ق.ظ

شماره مشتری در سیستم ما ارسال میشه به CRM

0
شروع کننده موضوع

متاسفانه سطح دسترسی آپلود روی هاستتون انگار مشکل داره و فایل آپلود نمیشه

فایل مستندات وب سرویس person که در اختیار ماست 

https://uupload.ir/view/4d8m_personwebservice.docx

تصویر از الگوهای شماره گذاری سیستم

 

0
شروع کننده موضوع

پر کردن اطلاعات بصورت دستی

خطا پس از ثبت بصورت دستی 

0
شروع کننده موضوع

اینم دیتا نمونه ای که قبل از بروزرسانی سیستم داشته کار میکرده با وب سرویس و عینا همین کدهایی که نوشته بودم

0

دوست عزیز همینطور که خودتونم دیدید مشکل شما ربطی یه وب سرویس نداره لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید و همین خطایی که در زمان ذخیره دستی دارید رو بهشون بگید براتون مشکل رو رفع میکنند

 

اشتراک:
پیمایش به بالا