آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

یکپارچه سازی کاربران

5 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
189 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

با سلام و خسته نباشید . چطور میشه کاربران رو بین اپ موبایل خودمون و نرم افزاری crm که از شما خریداری کردیم رو سینک کنیم ؟ برای مثال در صفحه لاگین اپ موبایل باید نام کاربری و رمز عبور وارد بشه . حالا با کدوم api باید این مورد رو چک کنیم ؟ همچنین برای ثبت نام باید دقیقا چه کاری انجام بدیم ؟ 

5 پاسخ
0
شروع کننده موضوع

اقای نصری تلفنی الان با شما صحبت کردیم و گفتید باید از وب سرویس User استفاده کنیم اما ظاهرا این وب سرویس برای کاربر های سایت کاربرد داره . ما میخواهیم مشتریان سیستممون بتونن در اپ موبایل ما login و یا register کنن . ظاهرا نیاز است از وب سرویس person استفاده کنید . اگر اشتباه است ممنون میشم راهنمایی کنید . 
الان در crm مشتریان فقط تعریف شدند و سوال اینه که آیا در حال حاظر پیام گستر پنل مشتریان طراحی کرده است یا خیر که مثلا مشتریان مربوط به یک شرکت بتوانند وارد حساب کاربری خود شوند و فاکتور های خود را مشاهده یا یک سری عملیات دیگر انجام دهند ؟ در واقع میخواهیم چنین کاری انجام دهیم . 

این نوشته در 4 سال قبل توسط 1panelmahdi اصلاح شد
0
شروع کننده موضوع

خواستم بدونم این لینک کمک میکنه به انجام کار ؟ 
https://developer.payamgostar.com/forum/automation/1-101/

0

از طریق سرویس Person هویت حقیقی ایجاد شد. برای اینکه مشتریان بتوانند در باشگاه مشتریان لاگین کنند کافیست برای هر یک از این مشتریان، یک حساب کاربری ایجاد کنید.

برای ایجاد حساب کاربری دو راه حل وجود دارد:

  1. بعد از ایجاد هر هویت یکی از پرسنل شرکت از طریق صفحه ویرایش هویت بر روی دکمه "تعریف کاربر" اقدام کند.
  2. از طریق فعال سازی فرآیندها در سی آر ام

بعد از طی کردن یکی از دو روش فوق کافیست از سرویس User جهت Authorize&Authentication استفاده کنید. بله مشتریان با نام کاربری و گذواژه که از طریق دو روش فوق ایجاد شدند می‌توانند همانند کاربران سی آر ام در صفحه لاگین اطلاعات ورود را وارد کنند با این تفاوت که بعد از ورود به سیستم مشتریان به صفحه باشگاه مشتریان هدایت می‌شوند.

0
شروع کننده موضوع

با سلام مجدد . اقای نصری
ما هدفمون استفاده از باشگاه مشتریان نیست 
ما قرار هستش که نرم افزار موبایل خودمون رو داشته باشیم که مشتریان ما بتونن از طریق اپ موبایل وارد حساب کاربری شون بشن یا ثبت نام کنن . 
موقع ورود به حساب کاربری باید نام کاربری  و رمز عبور خودشون رو وارد کنن . الان داخل پیام گستر ,  این مشتریان به صورت دیتا هستن و رمز عبور ندارن و قاعدتا همینطوری نمیتونن به جایی لاگین کنن .
چه استراتژی باید پیاده کنیم ؟ احتمالا نیاز هست که یک دیتابیس جدا داشته باشیم که یک سری مقادیر رو ذخیره کنیم . ممنون میشم راهنمایی کنید 

0

تو سی آر ام هویت‌ها وجود دارند و کافیست برای هر یک از این پروفایل‌ها حساب کاربری جدید ایجاد کنید. در سی آر ام چرخه بر روی پروفایل هویت فعال کنید که با ایجاد شدن هر پروفایل هویت یک حساب کاربری برای اون هویت ایجاد بشه و رمز و نام کاربری برای مشتری ارسال شود.

پس اگه چرخه به شکل درست پیاده کنید با ایجاد هر هویت چه از طریق وب یا وب سرویس یک حساب کاربری برای اون هویت ایجاد میشه و از طریق اس ام اس یا ایمیل برای اون پروفایل اطلاعات ورود ارسال میشه.

شما از طریق نام کاربری و گذرواژه می‌تونید تو نرم افزار موبایل هویت رو اعتبارسنجی کنید با استفاده از سرویس IUser.

اشتراک:
پیمایش به بالا