آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

فریز اعتبار مشتریان

1 ارسال ها
2 کاربران
0 Likes
84 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

با سلام

آیا می توان طوری وب سرویس نویسی انجام داد که بستانکاری مشتریان تا قبل از یک روز (از لحاظ تاریخ ) قابل اعمال در مبلغ فاکتورشان نباشد؟ یعنی بتوان بستانکاری با اعتبار مشتریان که امروز بدست آمده را فریز نمود تا امروز امکان استفاده از ان وجود نداشته و فردا و یا روزهای بعد قابل اعمال باشد

PG-Admin PG-Admin 23 مهر 1402 10:33 ق.ظ

@103767
با سلام لطفا موارد شخصی سازی را ا ز طریق تیم موفقیت مشتری پیش ببرید
در سرویس های فعلی چنین امکانی وجود ندارد

اشتراک:
پیمایش به بالا