آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

[حل شده] ارتباط سایت با CRM

8 ارسال ها
5 کاربران
2 Likes
243 نمایش‌
0
شروع کننده موضوع

سلام.وقت بخیر. ما یه سایت .net داریم که میخواهیم به CRM وصل شود. مثلا اگر مشتری خرید یا سفارش یا درخواستی داره فلان فرصت در CRM ران بشود و فرایندش اغاز شود. یا مثلا فرایند تولید محصول (فرایندش در CRM تعریف شده است) در اکانت مشتری در سایت نمایش داده شود. یا مثلا اگر سفارشی آمد برای یکی از همکاران ما وظیفه ای ران شود که در سایت سفارشد اری. یا اگر سوالی از دپارتمان خدمات ما در سایت شد، در CRM پیام وظیفه برود و همان جا پاسخ بدهد .
در کل نیاز به ارتباط دو طرفه سایت و CRM داریم. میخواستم ببینم چطور میشه این ارتباط برقرار بشه. با تشکر

Omid Nasri 19 خرداد 1399 9:45 ق.ظ

شرکت سی آر ام پیام گستر، به منظور ایجاد ارتباط اپلیکشن‌های مختلف با سی آر ام، سرویس‌های معرفی کرده که از طریق زبان‌های مختلف می‌توان به آن متصل شد. با چه زبانی در حال توسعه می‌باشید؟؟؟

برچسب‌های موضوع
6 پاسخ
0
شروع کننده موضوع

با سلام
ASP .NET  MVC

1
شروع کننده موضوع

خیلی عالیه. همینطور سالی یبار پیام بدیم تا ده سال دیگه مشکل ما حل میشه. ممنون ازین تدبیر عالیتون :/

0

برای ارسال اطلاعات از سی ار ام پیام گستر نیاز است، نحوه کار با فرآیندها در پیام گستر مسلط باشید. در فرایندها قابلیت وب هوک فعال است که از طریق آن می‌توانید اطلاعات را از سی آر ام به سایر نرم افزارها منتقل کنید.

برای انتقال اطلاعات به سی ار ام، می‌توان از سرویس‌های WCF استفاده کنید که در تالار جامعه کاربران نمونه کد فراخوانی سرویس‌ها تهیه شده است. مطالعه فرمایید.

0

سلام خسته نباشید

برای اینکه بتونبم مشتریان از طریق سایتمون ثبت نام کنند و برای اطلاعات مشتری هویت  در سی ار ام ایجاد شود باید از کدام کد و آدرس url استفاده کنیم؟

این نوشته در 2 سال قبل توسط a.pasbaz اصلاح شد
PG-Admin PG-Admin 10 بهمن 1400 12:39 ق.ظ

سلام خدمت شما
از سرویس Identity
https://developer.payamgostar.com/wp-content/uploads/2021/04/Identity.pdf

0

سلام وقتتون بخیر

سایت ما با زبان وردپرس PHP در حال نوشته شدن هست نیازداریم زمانیکه مشتری سفارشی رو به کارشناسان فروشمون اعلام میکنه و کارشناسان سفارش رو در پیام گستر ثبتش میکنن در پروفایل مشتری مراحل روال کاری فرآیند تعریف شده روی پیش فاکتور در پیام گستر در سایت نمایش داده بشه (فرآیند کاری روی پیش فاکتور فروش در پیام گستر تعریف شده)

برای این کار باید از چه دستور یا سرویسی استفاده کنیم؟

آیا امکان داره مراحل چرخه مستقیما در سایت نمایش داده بشن ؟

0

سلام اگر درست متوجه شده باشم شما کافبه با متد سرچ مربوط به سرویس iinvoice فاکتور مورد نظرتون رو واکشی کنید

اشتراک:
پیمایش به بالا